بانک صادرات ایران همزمان با عید سعید فطر طرح ستارگان سپهر را اجرا می کند

​بانک صادرات ایران به مناسبت عید سعید فطر، طرح ستارگان سپهر را به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و ایجاد فرصت جدید برای مشتریان بالقوه جهت افتتاح حساب جاری اجرا می کند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این طرح که با هدف ارج نهادن به جایگاه مشتریان و در پاسخ به اعتماد آنها  از اول مرداد ماه به مناسبت عید سعید فطر آغاز خواهد شد مشتریان به سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی با احتساب میانگین موجودی سه ماهه حساب جاری تقسیم بندی و به ازای هر یک میلیون ریال میانگین، یک امتیاز در نظر گرفته و بر اساس میانگین کسب شده خدمات و امتیازات ویژه ای برای دارندگان حساب در نظر گرفته خواهد شد. 

 

بر اساس این گزارش مشتریانی که فاقد چک برگشتی رفع سوء اثر نشده و فاقد مطالبات غیرجاری باشند حائز شرایط بهره مندی از بسته های تشویقی ارائه شده در این طرح می باشند.

شایان ذکر است این بانک با اجرای طرح مذکور خدمات ویژه از قبیل: تخفیف در خدمات بیمه ای، تخفیف در کارمزد به مشتریان، اعطای دسته چک خاص، اعطای رمزیاب و… را برای مشتریان در نظر گرفته است.

 

گفتنی است این بانک به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور تاکنون ٥٤ میلیون حساب بانکی را برای متقاضیان افتتاح و روزانه به طور میانگین ٢٢ میلیون تراکنش مشتریان و دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب را با موفقیت انجام می دهد و بیش از ٤٦ میلیون کارت الکترونیکی را صادر و در اختیار هموطنان قرار داده است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.