تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر روان سازی هرچه بیشتر پروسه اعطای تسهیلات

دکتر همتی با اشاره به اعتماد روز افزون مردم به بانک ملی ایران، ضرورت مشارکت جدی در تامین مالی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به ویژه در استان آذربایجان غربی و روان سازی پروسه اعطای تسهیلات به اقشار مختلف جامعه را مورد تاکید قرار داد.

عصر بانک؛وی با اشاره به اقتدار تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در مذاکره برابر با نمایندگان شش قدرت مهم و اصلی جهان را نشانه اقتدار، ثمره و نتیجه پایداری مردم در سالهای پس از انقلاب اسلامی و هدایت مدبرانه رهبری انقلاب دانست و تاکید کرد: وظیفه ما در بانک ملی ایران خدمت بیشتر به مردم، تامین مالی پروژه ها و رفع نیازهای تسهیلاتی مردم تا بدینوسیله پاسخگو و قدردان این پایداری و اراده ملی باشیم.

 

دکتر همتی تدبیر دولت یازدهم و پرهیز از تحمیل تسهیلات تکلیفی به بانکهای دولتی را ستود و ابراز امیدواری کرد بانک ملی ایران و سایر بانکها منابع خود را هرچه مطلوب تر در خدمت توسعه اقتصادی کشور و خصوصاً تعمیق و گسترش فعالیت‌های بخش خصوصی به کار گیرند.

مدیر عامل بانک ملی ایران که در جمع صمیمی کارکنان این بانک در آذربایجان غربی سخن می‌گفت در ادامه، به تشریح برنامه های بانک ملی ایران برای توسعه خدمات بانکی در سال 94 پرداخت.

در این نشست که حسین زاده و کریمی اعضای هیات مدیره و چند تن از مدیران ارشد بانک حضور داشتند، حبیبی رئیس اداره امور شعب آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد و پیشرفت های بانک در منطقه ارائه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.