ارائه تسهیلات ویژه به فعالان صنعتی بانک شهر در آینده نزدیک

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر لزوم حمایت بانک‌ها از فعالان اقتصادی تصریح کرد: به منظور خروج از رکود در بخش تولید، می‌بایست طرح‌های تسهیلاتی ویژه توسط بانک‌ها به این بخش اختصاص یابد.

عصر بانک؛به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به راهکارهای اصلاح ساختار تامین سرمایه بنگاه‌های اقتصادی گفت: استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری ویژه و دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار که به جمع‌آوری سرمایه از عموم و تخصیص آن به سرمایه‌گذاری در ساخت و تکمیل پروژه‌های معین اقدام می‌کنند، از جمله راهکارهای اصلاح ساختار تامین سرمایه بنگاه‌های اقتصادی است.

 

وی افزود: همچنین بهره‌گیری از اوراق مشارکت طرح‌های بزرگ عمرانی و ملی و تمرکز بر روی اعطای تسهیلات در بخش‌های خاص تولیدی شامل سرمایه در گردش و مواد اولیه توسط بانک‌ها و تامین مالی سایر بنگاه‌های اقتصادی توسط بازار سرمایه از طریق بازار اولیه و یا بازار ثانویه را نیز می‌توان از دیگر راهکارهای اصلاح ساختار تامین سرمایه بنگاه‌های اقتصادی دانست.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه خاطرنشان کرد: بازار سرمایه به دلیل پویایی و تعیین نرخ بر اساس عرضه و تقاضا، مناسب تامین سرمایه بنگاه‌های اقتصادی غیرتولیدی بوده و به منظور خروج از رکود در بخش تولید، می‌بایست طرح‌های تسهیلاتی ویژه توسط بانک‌ها به این بخش اختصاص یابد.

پورزرندی با اشاره به حمایت بانک شهر از فعالان اقتصادی اظهار کرد: سرعت، صحت و دقت در فعالیت‌های بین‌المللی و ارزی، از جمله انتظارات مهم فعالان اقتصادی برای انجام طرح‌های اقتصادی است که در این راستا مجوزهایی برای تسریع در فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی از سوی این بانک دریافت شده است.

به گفته مدیرعامل بانک شهر، این بانک به عنوان یک مرکز مالی، پاسخگوی نیاز فعالان صنعتی در محل کار آنها در آینده نزدیک خواهد بود.
پورزرندی عنوان کرد: تلاش بانک شهر بر آن است تا شهروندان در شهر و محل زندگی خود، مشارکت این بانک در پروژه‌های عمرانی را به طور ملموس شاهد باشند و از خدمات حاصل از این پروژه‌ها همانند احداث پل، پارک، کتابخانه و … استفاده کنند و در چنین شرایطی است که می‌توان شاهد افزایش میزان رضایتمندی شهروندان بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.