بانک دی به شبکه جهانی سوئیفت پیوست

بانک دی در مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونان بانک رسما عضو بزرگترین شبکه پیام رسانی بین‌المللی سوئیفت (SWIFT) شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در مراسم پیوستن بانک دی به سوئیفت با تاکید بر اینکه عمیقا باور دارم عامل مهم «مدیریت جهادی» عبارت است از خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به کمک الهی، تصریح کرد: به همین دلیل با اتکال به خداوند متعال و با پشتیبانی همه‌ همکاران در بانک دی در پی آن هستیم تا با نگاهی تحول‌گرا و تحول‌زا، بانک را در مسیر افتخارآفرینی قرار دهیم و با حرکتی قوی و موثر، خود را به جایگاهی برسانیم که مایه‌ افتخار ملت شریف ایران باشیم و این حداقل مطالبه‌ای است که همواره از خود داریم.

 

وی با اشاره به توسعه بانکداری الکترونیک با هدف ارتقاء ضریب ایمنی فرآیند پردازش و حفظ اطلاعات و همچنین ثروت مشتریان و سهامداران اظهار کرد: این موضوع تا به امروز با جدیت در دستور کار قرار گرفته و با ایجاد فضای مطمئن در گستره جغرافیایی وسیع‌تر، امکان ارائه خدمات متنوعی را مهیا کرده است.

مدیرعامل بانک دی ادامه داد: برنامه گسترش شبکه خدمت‌رسانی بانک منجر به افزایش کیفیت در ارائه خدمات مالی و بانکی به گروه‌های متعددی از مشتریان خواهد شد که متعاقبا مزیت مداومی را خلق و حرکت مستمر در مسیر رشد و تعالی با محوریت اصل مشتری‌مداری و ارزش آفرینی، به عنوان دستاوردی بزرگ در قیاس با فعالیت شبکه بانکی کشور را به ارمغان خواهد آورد.

شفیع‌زاده با بیان اینکه بدون تردید، تمامی دستاوردها و موفقیت‌های بانک حاصل تلاش و خرد جمعی همکاران و همچنین بهره‌گیری مطلوب از پشتوانه اعتماد و حمایت ذی‌نفعان بوده است، گفت: پیوستن به سوئیفت ناشی از تلاش‌های مجددانه همکاران بخش ارزی بانک است که مدت‌ها پیگیر آن بوده و خوشبختانه امروز اتصال بانک به این شبکه جهانی بانکی اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: از این پس بانک دی می‌تواند از طریق این شبکه جهانی با بانک‌ها و موسسات مالی کشورهای مختلف جهان ارتباط برقرار کند.

سوئیفت شبکه پیام‌رسان بین‌المللی ارتباطات مالی بین بانکی است که از حروف اول عبارت Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication  گرفته شده و مرکز آن در کشور بلژیک قرار دارد. مؤسسات مالی در سراسر جهان از این سیستم برای تبادل پیام‌های مالی خود استفاده می‌کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.