بانک صادرات ایران کارت تجاری را روانه بازار کرد

​بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان خدمت جدید «کارت تجاری» را روانه بازار کرد .

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان خدمت جدید «کارت تجاری» جهت استفاده شرکت ها و سازمان ها را طراحی و روانه بازار کرد که با این خدمت جدید مشتریان می توانند با افتتاح حساب (به نام شرکت یا سازمان) و اتصال تعداد کثیری از کارت ها به آن حساب اقدام نمایند. در این خدمت تعداد کارت ها بنا بر در خواست مشتری قابل تعریف و برای هر یک از کارت ها می توان سقف برداشت را مشخص کرد. همچنین شرکت ها وسازمان ها می توانند با استفاده از این کارت وجوه پرداختی به صورت تنخواه، سود سهام، خسارت بیمه و… را مدیریت و کنترل کنند.

 

شایان ذکر است: این بانک از ٢ سال پیش خدمت واریز جمعی وجوه را در جهت رفاه بیشتر شرکت ها و سازمانها عرضه نموده که طی آن شرکت ها و سازمانها می توانند با استفاده از بستر های اینترنتی که بر روی سایت این بانک فراهم شده نسبت به واریز حقوق، پاداش و… کارکنان زیر مجموعه خود اقدام نمایند. گزارش عملکرد استخراج شده در این زمینه نشان می دهد که حدود ٢ هزار شرکت و سازمان به عضویت این سامانه درآمده و از خدمات آن بهره مند شده اند.

گفتنی است، این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه جدید اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی نموده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترک اند( مانند شرکت ها، سازمانها و…) می توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره مند گردند. تراکنش های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضاء بوده و امضاء داران می توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.