پیام مدیرعامل بانک شهر در آستانه روز جهانی قدس

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، مدیرعامل بانک شهر، طی پیامی از همه شهروندان دعوت کرد تا در راهپیمایی این روز با شکوه حضور یابند.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، متن کامل پیام به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم       

                 
"و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین" «سوره قصص، آیه 5»

روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی، از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از دیگر سو نماد حمایت از آزادی و انسان ستمدیده است؛ ابتکاری که آرمان‌های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

امام خمینی(ره) با نامیدن روز قدس به عنوان روز اسلام، قبله اول مسلمانان را از مرز جغرافیا، سیاست و ملیت فراتر برد، معنای معنوی و اعتقادی به ‌آن بخشید و آن را به سرمنشأ جریانی جهانی بدل کرد؛ چنانکه امروز، حمایت از آرمان فلسطین به شاخص و شعار نظام ما تبدیل شده است.

شهروندان عزیز!

مشیت و سنت خداوند، چنانکه خود فرموده است، حتمی و غیرقابل تغییر است و گام زدن در مسیر حق، سرانجام و لاجرم، نتیجه دلخواه را در پی خواهد داشت.

شیرینی دفاع از خود، از سختی‌های سلوک در صراط مستقیم الهی خواهد کاست و دستاوردهای دلنشین به بار خواهد آورد.

این سنت الهی، در پیوند با آگاهی عمومی اهل اسلام، بی‌تردید، آزادی قدس شریف و عزت مسلمانان را نوید خواهد داد.

ملت سرافراز ایران به نشانه سرکوبی ستم و در حمایت هماره از آرمان‌ها و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همراهی مراجع عالیقدر، عالمان و مسئولان، امسال نیز در راهپیمایی روز قدس، سنگ‌تمام خواهد گذاشت و برائت خود از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در زمین را اعلام خواهد کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.