گام نهایی موسسه ثامن برای اخذ مجوز از بانک مرکزی

موسسه ثامن تعامل خوب و سازنده‌ای با بانک مرکزی برقرار کرده و با برداشته شدن گام‌های نهایی به نظر می‌رسد این موسسه نیز وارد مرحله نهایی اخذ مجوز از بانک مرکزی شده است.

عصر بانک؛موسسه اعتباری ثامن در راستای سیاست‌های بانک مرکزی و دستیابی به موافقت بانک مرکزی با پیاده‌سازی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره تمام تلاش خود را به‌منظور تسریع در فرایند صدور مجوز انجام داده است.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه ثامن، مدیران موسسه اعتباری با برگزاری جلسات متعدد با بانک مرکزی و ارائه گزارشی کامل از روند فعالیت‌های موسسه از جذب منابع، مصارف و پرونده‌های حقوقی با شفاف‌سازی هر چه تمام و به جهت ایجاد فضای اعتماد از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

 

بنا به اظهار مدیران موسسه اعتباری ثامن توان مالی موسسه ثامن قابل‌اتکا و درخور توجه و قابل‌رقابت با مؤسسات و بانک‌های کشور است که آمار و میزان ارائه تسهیلات خرد و کلان به مراجعه‌کنندگان مؤید همین امر است.

 

همچنین با توجه به اینکه سپرده قانونی نیز از سوی موسسه نزد بانک مرکزی تودیع شده است. با توجه به سابقه همکاری نزدیک موسسه اعتباری با بانک مرکزی و رفع موانع صدور مجوز و هماهنگی با دستورالعمل‌های ابلاغی، تعامل خوب و سازنده‌ای با بانک مرکزی برقرار کرده‌اند که درنهایت با برداشته شدن گام‌های نهایی به نظر می‌رسد این موسسه نیز وارد مرحله نهایی اخذ مجوز از بانک مرکزی شده است.

 

در حال حاضر مشکل حل شده است

 

در همین خصوص علی صالحی، رییس شعبه شریعتی (کد 542) با اشاره به این‌که  در روز سیزدهم تیرماه بانک مرکزی اعلام کرد که خدمات خود را به ثامن دهید و حساب‌هایتان را فعال کنید، گفت: برای مدتی دست ما را برای فعالیت بسته بودند و با این‌که ما با بانک صادرات همکاری داریم، بانک مرکزی به بانک صادرات هم طی نامه‌ای ابلاغ کردند که دست چک ندهید.

 

وی با بیان این‌که در حال حاضر مشکل حل شده است، افزود: با این حال بانک صادرات تا به امروز با ما همکاری کرده و الان هم این همکاری بیشتر شده است. درگاه اینترنتی هم از طریق بانک ملت برقرار شد و ما منتظر هستیم که اسم ثامن در سایت درج شود و هرچه سریع‌تر منعکس شود.

 

مشتری واقعا به موسسه ثامن اعتماد دارد

 

صالحی ادامه داد: روزنامه همشهری حدود یک ماه پیش اسم موسسات غیرمجاز را نوشته بود و نام موسسه ثامن را هم ذکر کرده بود، اما ما به پشتوانه اعتماد مشتری‌هایمان و اینکه در این 17 سال گذشته به خدمات و تعهدات خود عمل کرده‌ایم تا این اعتماد را به دست آوردیم، به کار خود ادامه دادیم و خبر همشهری نتوانست در مشتری های ثامن تاثیرگذار باشد و کسی پول خود را از موسسه خارج نکرد و هیچ تجمعی هم صورت نگرفت.

 

به گفته وی، موسسه اعتباری ثامن با ظرفیتی در حدود شش هزار نیروی انسانی جوان و متخصص علاوه بر اقدامات پیش‌گرفته از طریق بومی‌سازی بستر خدمات IT، مرکز کال سنتر، خدمات داده پشتیبان و CORE BANKING قدمی مطمئن در راستای حفظ اطلاعات مشتریان و عدم نیاز به نرم‌افزارها و تجهیزات وارداتی برداشته است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.