سومین مجمع عمومی‌عادی سالانه صرافی پست بانک ایران برگزار شد

سومین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صرافی فراز اعتماد پست بانک ایران، امروز پانزدهم تیرماه سال جاری با حضور رئیس و نایب رئیس هیأت مدیره بانک و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: در ابتدای این مجمع مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک ضمن تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع)، عملکرد شرکت صرافی فراز اعتماد را مثبت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود با بهره‌گیری از تجارب گذشته و بازاریابی نوین این مجموعه بتواند بیش از گذشته موفق عمل کند.

 

وی افزود: مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته، ظرفیت‌های مناسبی برای بهره‌مندی از خدمات صرافی پست بانک ایران دارند و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

حسن‌زاده با اشاره به برخی از محدودیت‌های موجود برای فعالیت‌های صرافی تصریح کرد: لازم است بر بازارهای موجود تسلط داشته و قابلیت‌ها و توانمندی‌ها را به خوبی معرفی نمود.

فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران نیز در این مجمع ضمن تقدیر از عملکرد صرافی فراز اعتماد بر جذب بازارهای بالقوه تأکید کرد.

حسن ابارشی مدیرعامل صرافی فراز اعتماد هم در ادامه ضمن تشریح گزارش عملکرد مالی این شرکت، توضیحات لازم درمورد هریک از بندهای گزارش بازرس و حسابرس قانونی را ارائه نمود.

گفتنی است: در این مجمع، صورت‌های مالی منتهی به پایان سال 93 بررسی و مورد تصویب اعضاء قرار گرفت و سپس بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه‌ کثیرالانتشار برای درج آگهی تعیین شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.