اهداء تندیس جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران به مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر

همزمان با ولادت کریمه اهلبیت امام حسن مجتبی(ع) در مراسم ضیافت افطاری مدیریت شعب استان البرز ، تندیس جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران توسط مهندس بابایی مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ام اس به دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر اهداء شد .

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با قرائت سوره مبارکه کوثر و تبریک ولادت کریمه اهلبیت(ع) ویژگی های امام حسن مجتبی(ع) را به سمع و نظر حضار رساند.

 

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با مرور تاریخچه فعالیت موسسه و ضمن برشمردن مراحل آغاز ، شکل گیری ، موفقیت ها و ترسیم آینده روشن موسسه ، استان البرز را یکی از مناطق مهم ارزیابی نمود و این استان را یکی از اجزاء مهم موسسه عنوان کرد و با اشاره به نقش آقای کشاورز و ویژگی های خوب ایشان یکی از مهمترین دلایل توفیقات شعب استان البرز را درایت و مدیریت خوب ایشان دانست .

در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیات نورانی  قرآن و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تیمور کشاور مدیر شعب استان البرز گزارشی از روند فعالیت این مدیریت ارائه نمود .

در پایان مهندس بابایی مدیرعامل جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران ضمن ارائه گزارشی از آمار و وضعیت بیماران ام اس ، از حمایت های بی دریغ موسسه اعتباری کوثر به ویژه دکتر رضایی مدیرعامل موسسه از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آوردند و همچنین تندیس ویژه این جامعه به همراه یک جلد کلام الله مجید را به دکتر رضایی اهداء نمودند .

در این تندیس آمده است :

دولت جاوید یافت ، آنکه نکونام زیست  کز عقبش ذکر خیر ، زنده کند نام را

یاور گرامی آقای دکترعیسی رضایی

با حمد و سپاس خداوند متعال و با درود خالصانه و ارادتی صمیمانه از همراهی صادقانه و همیاری قابل تحسین حضرتعالی با جامعه حمایت از بیماران ام.اس ایران از اینکه با نیات خدا پسندانه و خیرخواهانه در بهبود وضعیت بیماران عزیز ام.اس تلاش کرده اید ، کمال سپاس و تشکر را تقدیم می داریم .

ضمن آرزوی سلامتی روز افزون ، امیدواریم در ادامه همکاری و مشارکت شما خیر فرهیخته ، موجب اعتلای اهداف متعالی این موسسه فراهم گردد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.