افطاری بانک ملی برای ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره)

بانک ملی ایران در سیزدهمین شب ماه مبارک رمضان، میزبان بالغ بر 350 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بود.

عصر بانک؛ در این ضیافت که دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران و مهندس سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولان این نهاد نیز حضور داشتند، مهندس فتاح رسیدگی به امور مددجویان و دست‌گیری از آنها توسط بانک‌ها و نهادهای مالی را پیامی معنادار به جامعه بانکی، دولت و جامعه مددجویی خواند و گفت: در این راستا بانک ملی ایران به عنوان پیش قراول سیستم بانکی برای مشارکت در طرح‌های بزرگ کشور و امور عام‌المنفعه، در زمینه حمایت از ایتام و مددجویان کمیته امداد نیز پیشتاز بوده است.

 

وی با تاکید بر توانمد‌سازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد افزود: 23 درصد از منابع مصرفی در این حوزه از طریق بانک ملی ایران تامین و باعث شده 110 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد خارج شوند، این خانواده ها با حمایت بانک ملی ایران به سطحی از درآمد رسیده‌اند که می‌توانند مستقل باشند و از دست‌رنج خود زندگی کنند.

 

فتاح اعتماد متقابل و تعامل دو طرفه کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانک ملی ایران را ستود و خواستار افزایش و توسعه همکاری‌ ها با این بانک مردمی شد.

 

طی این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضای دکتر همتی و مهندس فتاح رسید.

دکتر همتی با آرزوی توفیق برای خدمتگزاران کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمت به این نهاد تاثیرگذار در جامعه را افتخاری بزرگ خواند و افزود: بانک ملی ایران به عنوان امین و پشتیبان مردم و نظام همواره یار و مددکار اقشار مختلف جامعه به ویژه مددجویان کمیته امداد امام بوده است.

وی انجام امور عام‌المنفعه را از رسالت‌های خطیر این بانک بر شمرد و پرداخت 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و 330 هزار فقره وام ازدواج در سال 1393 را نشانه پیش‌ قدمی این بانک در اجرای تکالیف و مسئولیت های واگذاری عنوان کرد.

 

در این مراسم 800 میلیون ریال از سوی بانک ملی ایران جهت کمک به توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام(ره) اهداء شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.