میلیاردها ریال جوایز نقدی در جشنواره خودپرداز بانک شهر

بانک شهر جشنواره خودپردازهای خود را در مدت زمان سه ماه پایانی سال برگزار خواهد کرد.

عصر بانک؛ معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از برگزاری جشنواره خودپرداز این بانک خبر داد و گفت: بیش از 2 میلیارد ریال جایزه نقدی برای شرکت کنندگان این جشنواره در سه ماه پایانی سال پیش بینی شده است.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تعامل بیشتر با مشتریان و شهروندان، این بانک جشنواره خودپردازهای خود را در مدت زمان سه ماه پایانی سال برگزار می کند.

 

وی افزود: تمامی دارندگان کارت های شتابی در صورت استفاده از خدمات دستگاه های خودپرداز، خود پرداز خوددریافت، و وب کیوسک های بانک شهر (مستقر در پیشخوان های شهرنت بانک شهر و یا سایر مکان ها) در طول دوره جشنواره (سه ماه پایانی سال) می توانند در این جشنواره شرکت کرده و از بیش از دو میلیارد ریال جوایز نقدی بهره‌مند شوند.

 

طاهری با اشاره به نحوه شرکت در جشنواره و امتیازدهی به شرکت کنندگان اظهار کرد: برای تراکنش های دریافت وجه با میانگین برداشت وجه از یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار ریال ( 2 امتیاز) ، میانگین برداشت وجه یک میلیون و پانصد هزار ریال و بیشتر( 5 امتیاز)، انتقال وجه از کارت شهر به کارت های شتاب( 1 امتیاز) ، از کارت های شتاب به کارت بانک شهر( 3 امتیاز) ، از کارت های شتاب به کارت های شتاب( 4 امتیاز) ، پرداخت قبض( 1 امتیاز) ، مانده گیری( 1 امتیاز) محاسبه و در قرعه کشی ماهانه شرکت داده خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره، تراکنش های دریافت وجه کمتر از یک میلیون ریال مشمول امتیاز نمی شود.

 

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: برای شرکت کنندگان در این جشنواره در ماه اول 40جایزه 10میلیون ریالی و 20جایزه 20میلیون ریالی، در ماه دوم 30جایزه 10میلیون ریالی و 15 جایزه 20میلیون ریالی، در ماه سوم 30جایزه 10میلیون ریالی ، 15 جایزه 20میلیون ریالی و یک جایزه 250 میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.