بانک صنعت‌ومعدن چند هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت کرد؟

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت که این بانک در سال جاری برای رونق تولید و اشتغال 10 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

عصر بانک؛ حسین مهری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت فرش ساوین قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود که این مبلغ در قالب سرمایه در گردش و نقدینگی در اختیار صنعتگران قرار گرفت.

 

وی با اعلام این که بیش از 2 هزار واحد صنعتی کشور از این تسهیلات استفاده کردند، پیش بینی کرد که بانک صنعت و معدن تا پایان سال جاری میزان تسهیلات رونق تولید را به 16 هزار میلیارد تومان برساند.
 

مهری همچنین از دو برابر شدن تسهیلات پرداختی این بانک در مازندران نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت که بانک صنعت و معدن مازندران امسال 800 میلیارد تومان تسهیلات به 13 واحد صنعتی و معدنی پرداخت کرد.
 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن یکی از اقدامات این بانک را در کنار ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی در مازندران، دادن مشاوره صنعتی و اجرایی کردن طرح های لیزینگی برشمرد و وعده داد که بزودی کارگزاری و صرافی این بانک هم در مازندران فعال شود.
 

وی توضیح داد : با راه اندازی صرافی ، مبادلات ارزی تجار در زمان تحریم تسهیل می شود.
 

مهری حمایت از طرح های نساجی و توسعه فرش ساوین را از دیگر برنامه این بانک در مازندران معرفی کرد.
 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن صبح امروز به دعوت استاندار مازندران به این استان سفر کرد.
 

بازدید از 10 واحد صنعتی ، نشست با صنعتگران و افتتاح ساختمان سرپرستی بانک صنعت و معدن مازندران از برنامه های سفر یک روزه مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مازندران است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.