حضور توسن‌تکنو در رویداد نوآوری وزارت نفت

اولین نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری صنعت نفت (پترولیوم تیکاف) یا رویداد نوآوری وزارت نفت طی روزهای 25 الی 27 آذرماه 1398 در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد.

عصر بانک؛در این رویداد سه‌روزه که به کوشش وزارت نفت برگزار شده است، شرکت‌ها و فعالان حوزه فناوری و نوآوری به ارائه آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پرداختند. مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت برگزار شد و ایشان در ادامه از فضای نمایشگاهی نیز بازدید به عمل آوردند.

 

توسن‌تکنو نیز با ارائه «راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» در این رویداد حاضر شد و توانمندی خود در حوزه تولید راهکارهای جامع پرداخت الکترونیک بهای سوخت را به نمایش گذاشت. سخت‌افزارهای این راهکار جامع به دست توانمند متخصصان داخلی در سایت تولید توسن‌تکنو واقع در شهرک صنعتی کاسپین قزوین قابلیت تولید انبوه دارند و نرم‌افزارهای مرتبط با این راهکار جامع نیز توسط تیم توسعه محصول نرم‌افزار توسن‌تکنو طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند. با تولید این راهکار جامع، امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است. در راهکار پرداخت روی پمپ توسن‌تکنو، بدون نیاز به مراجعه به بانک و شارژ کیف پول مرتبط با کارت سوخت و حتی بدون نیاز به مراجعه به انتهای لاین سوخت‌گیری برای پرداخت وجه، پرداخت وجه با هر کارت بانکی عضو شتاب میسر شده است. این پرداخت به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

همچنین سخت‌افزار این راهکار به لحاظ رعایت استانداردهای مد نظر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران چه در موضوع امنیت پرداخت و گواهینامه PCI و … و چه به لحاظ ارتقای تاییدیه‌هایی نظیر IP‌ و IK دارای بالاترین و به‌روزترین تاییدیه‌هاست. بنابراین توانایی تولید داخل و همینطور ارتقای استانداردهای راهکار توسن‌تکنو نسبت به روش‌های قبلی پیشرفت در فناوری و استانداردهاست. با توجه به این که پرداخت روی یک پمپ محقق شده است، این راهکار تجربه کاربری خوبی برای مشتری را در پی خواهد داشت. سیستم‌عامل این راهکار نیز مبتنی بر اندروید بوده که امکان توسعه و تعریف سرویس‌های جدید را بیشتر فراهم می‌کند.

 

حضور افراد شاخص از شرکت‌های مطرح صنعت سوخت و نیز صنعت پرداخت الکترونیک کشور در استند توسن‌تکنو از نکات قابل توجه این نمایشگاه بود. از جمله این مهمانان می‌توان به مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت، سورنا ستاری معاون علمی رئیس‌جمهور، دکتر سید محمد صاحبکار خراسانی رئیس امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، آقای دکتر وکیل‌زاده مدیرعامل، دکتر قاسمی ده‌چشمه معاون مدیرعامل و دکتر شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، آقای تربتی مدیرعامل محترم شرکت ملی گاز، سیدمحمد سراجی مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران، امین محمدیان رییس هیئت‌مدیره و آقای امینی مدیرعامل شرکت الکترونیک تراکنش ویرا اشاره کرد.

 

همچنین فیلمی کوتاه از حاشیه این رویداد تهیه شده که در ذیل قابل مشاهده است. با این توضیح که روی نوار ابزار پخش‌کننده‌ فیلم، امکان انتخاب کیفیت‌های متفاوت از فیلم با توجه به سرعت اینترنت شما وجود دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.