چه خبر از آخرین پروژه‌های بهسازان فردا؟

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا با دارا بودن 6 شرکت تخصصی زیرمجموعه، ارائه خدمات جامع در حوزه فناوری اطلاعات به بانک ملت و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات را بر عهده دارد.

در گفت‌وگوی کوتاهی، عصر بانک از محمد علی ترابیان، عضو هیات مدیره بهسازان فردا، درباره روند پروژه‌های مهم این شرکت پرسید:

 

ترابیان، درباره آخرین پروژه‌ این گروه گفت: آخرین پروژه‌ای که بصورت کنسرسیومی متشکل از 5 شرکت زیر مجموعه بهسازان فردا و یک شرکت دیگر در حال انجام است، مرتبط به فراخوان سازمان مالیاتی برای سامانه مالیاتی است که در این سامانه، اطلاعات معاملات واحدهای صنفی، صنوف مختلف و مودیان جمع آوری می‌شود.

 

وی درباره اینکه پروژه ققنوس در چه مرحله‌ای است، توضیح داد: با توجه به بعضی مشکلات قانونی که معمولا این نوع کسب و کارها با آنها روبرو هستند، همکاران ما در تلاش هستند تا رویه‌ها را به نوعی طراحی و اجرایی کنند تا بتوانند با لحاظ کردن چارچوب‌های رگولاتوری، این پروژه‌ را سریع‌تر راه اندازی شود.

 

عضو هیات مدیره بهسازان فردا درباره ماموریت فرابوم نیز گفت: ماموریتی که برای فرابوم تعریف شده در مرحله‌ای قرار دارد که حداقل به سامانه بزرگراهی و یک تعداد سامانه دیگر سرویس بددهد و علاوه بر این، فرابوم در حال حاضر در مرحله افزایش سرمایه قرار دارد.

 

ترابیان با بیان اینکه هلدینگ اکنون درگیر پیاده سازی بانکداری دیجیتال است، عنوان کرد: بانک ملت ماموریت پیاده سازی بانکداری دیجیتال را به هلدینگ واگذار کرده و یک تیم قوی برای تنظیم نقشه راه و برنامه عملیاتی آن در نظر گرفته شده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که بانکداری دیجیتال در ایران چه زمانی به مرحله عمل خواهد رسید، اظهار داشت: باگ بانکداری دیجیتال، باگ تکنولوژی نیست، بلکه فرهنگ سازی لازمه بانکداری دیجیتال در کشور ما است و باید به فهم مشترکی از بانکداری دیحیتال دست یابیم. اگر ما ظرفیت ریسک پذیری‌مان را منطقی و مدیریت نماییم، به آسانی می‌توانیم در این زمینه با یکدیگر همکاری کنیم و در آینده نزدیک بانکداری دیجیتال در ایران عملیاتی خواهد شد.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.