همه‌چیز درباره شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان

شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان (سهامی خاص) در تاریخ 11/09/1387 تحت شماره 335643 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

عصر بانک؛شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان وابسته به بانک توسعه صادرات ایران با هدف متمرکز ساختن خدمات مورد نیاز  فن آوری تخصصی بانک توسعه صادرات ایران بوده تاسیس شده است تا از این رهگذر، خدمات تولید، توسعه و پشتیبانی زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مجموعه وابسته به بانک پس از اجرای جامع و پیاده‌سازی یکپارچه، چالاک‌تر و بهینه‌تر صورت پذیرد.

 

مدیریت فناوری اطلاعات در بانک توسعه صادرات ایران ، فعالیت‌های قابل توجهی در خصوص برآوردن نیازهای فن‌آوری بانک در حوزه فناوری اطلاعات داشته است و حاصل آن پیاده سازی و راه اندازی سیستم‌های مورد نیاز در شعب و ادارات بانک بوده است. با توجه به افزایش نیازهای کسب و کاری و توسعه بانکداری الکترونیک و لزوم سرعت در پاسخ دهی به نیازهای مطرح شده و ارتباط با شبکه بین بانک‌ها ، سیاست‌های کلان بانک در خصوص استفاده از سیستم‌های موجود، شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان سعی نموده است تا با شناخت و احاطه بر فرآیندها و رویه های مذکور در استقرار و بکارگیری سامانه های عملیاتی بانکی به عنوان یک بازو نقش آفرینی نماید.

 محصولات و خدمات

 

 ارائه خدمات نرم افزاری خاص منظوره مالی-بانکی

 خدمات سرویس گرا جهت خدمات نوین بانکی

 ارائه خدمات خاص منظوره سخت افزاری  و شبکه

 ارائه خدمات امنیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.