ویژگی‌های متفاوت جشنواره کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک سداد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ماه‌های اخیر از لحاظ حجم و مبلغ تراکنش در حال رشد بوده و در بازار شرکت‌های PSP وضعیت قابل قبولی داشته است.

عصر بانک؛پرداخت الکترونیک سداد بنا بر روال چند سال گذشته، امسال نیز برای پذیرندگان، جشنواره جذابی تدارک دیده است  که از مهرماه شروع شده و تا آخر سال ادامه دارد. به همین دلیل با امیرحسین داودیان، معاون توسعه کسب و کار این شرکت گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

 

داودیان در ابتدا با اشاره به آخرین جشنواره کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک سداد، گفت: امسال یک جشنواره ویژه و جدی‌تری برای پذیرندگان داریم که از ابتدای مهرماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد و ما تنها شرکتی هستیم که هر ساله به طور منظم این جشنواره را برگزار می‌کنیم تا شور و نشاط را در میان پذیرندگان حفظ کنیم و به نوعی قدردان همکاری آنها با شرکت پرداخت الکترونیک سداد باشیم.

 

مبلغ تراکنش، ملاک اصلی امتیازگیری

معاون توسعه کسب و کار پرداخت الکترونیک سداد به شرایط حضور پذیرندگان در این جشنواره اشاره کرد و گفت: ما طبق روال گذشته که شاید خلاف روند بازار پرداخت است، به مبلغ تراکنش اهمیت بیشتری نسبت به تعداد تراکنش  داده‌ایم، زیرا برای ما به عنوان شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملی، حجم گردش مالی، منافع بانک را بیشتر تامین می‌کند. بنابراین هر پذیرنده‌ای با یک میلیون تومان گردش مالی، 2 امتیاز و با هر تراکنش 1 امتیاز بدست می‌آورد.

 

جوایز استانی

وی درباره نحوه برگزاری این جشنواره توضیح داد: امسال بر خلاف سنوات گذشته، این طرح را به صورت استانی انجام می‌دهیم. به این صورت که جوایز به صورت ماهانه در استان‌ها و جوایز ویژه هم در انتهای سال و مجدداً به صورت استانی تعلق می‌گیرد.

 

داودیان در مورد جوایز این جشنواره نیز گفت: جوایز به صورت نقدی و ریالی پرداخت می‌شود. پذیرندگان ماهانه براساس تعداد و مبلغ تراکنشی که در ماه دارند، در هر استان رتبه بندی می‌شوند و در همان استان امتیاز به دست می‌آورند و جوایز میلیونی خود را به صورت ماهانه دریافت می‌کنند. در عین حال از ابتدای ماه بعد قرعه کشی جدیدی آغاز می‌شود.

 

جایزه ویژه

داودیان خاطر نشان کرد: برای قرعه کشی‌های کل دوره که در انتهای سال برگزار می‌شود، تمام امتیازهای مهرماه تا انتهای سال تجمیع می‌شود و هر پذیرنده‌ای که امتیاز بیشتری داشته باشد طبیعتا شانس بیشتری هم دارد.

 

وی درباره سقف مبلغ جوایز نیز گفت: در جشنواره امسال، در استان‌های مختلف سقف مبلغ جوایز متفاوت دارند . به عنوان مثال جوایز ویژه ما در پایان سال در برخی از استان‌ها تا سقف 50 میلیون تومان کمتر است. در استان‌هایی که پذیرنده بیشتری داریم جوایز بیشتری می‌دهیم و در استان‌هایی که پذیرنده کمتری داریم تعداد جوایز کمتر است.

 

معاون توسعه کسب و کار پرداخت الکترونیک سداد  تاکید کرد: امتیاز ویژه جشنواره امسال، استانی بودن آن است و توصیه ما این است که پذیرندگان شرکت سداد امتیاز خود را افزایش دهند و اگر هم جزو پذیرندگان سداد نیستند هر چه سریع‌تر عضو شبکه پرداخت سداد شوند.

 

پرداخت بدون نیاز به کارت

وی در انتها افزود: خدمات و محصولات پرداخت الکترونیک سداد طیف گسترده‌ای دارد و پرداخت موبایلی از طریق QRکد بر روی دستگاه‌های POS یکی از آخرین راهکارهای شرکت است که از طریق آن مشتریان می‌توانند در  فروشگاه‌هایی که پذیرنده POSهای سداد هستند با اپلیکیشن ایوا پرداختشان را انجام دهند و در این صورت نیازی به کارت بانکی ندارند. البته این خدمت مربوط به پذیرندگانی است که بارکد پرداخت را دریافت کرده باشند و این سرویس برایشان فعال شده باشد.

داودیان همچنین تشریح کرد: این خدمت جهت رفاه حال پذیرندگان و مشتریان ارائه شده است. گاهی ممکن است کارت بانکی همراه مشتریان نباشد که در این صورت به راحتی می‌توانند با اپلیکیشن ایوا بر روی کارتخوان سداد، پرداخت خود را انجام دهند. این روش علاوه بر اینکه می‌تواند تراکنش‌ها را تسهیل کند، منجر به افزایش فروش فروشگاه‌ها نیز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.