اینفوگرافیک/ سبد راهکارهای شرکت سیمرغ تجارت

شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت که از سال 91 فعالیت خود را در زمینه راهکارهای نوین بانکی با تمرکز بر پرداخت خرد الکترونیکی آغاز کرد، مأموریتش را به‌عنوان مجری کارت کیف پول بانک تجارت، نوآوری در خدمات بانکی و پرداخت الکترونیکی با تمرکز بر توسعه پرداخت خرد و سایر خدمات ارزش افزوده تعریف کرده است.

ما در ادامه سبد جدیدترین راهکارهای سیمرغ تجارت را معرفی کردیم.

برای مشاهده عکس در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

تسهیلات خرد پادیز

پادیز جدیدترین محصول سال 99  شرکت سیمرغ تجارت برای ارائه خدمات نوین به مشتریان است. با استفاده از این محصول سیمرغ می‏توانید بدون صرف هزینه‌ای در هر زمان کالا و یا خدمت مورد نیاز خود را خریداری کرده و بازپرداخت آن را به صورت اقساط با مبلغ و زمان انتخابی خود انجام دهید. مشتریان می‏توانند با استفاده از محصول اعتبار خرد بدون عبور از مراحل طولانی دریافت تسهیلات از بانک‏ها، از مزایای آن بهره‌مند شوند و درصورتیکه در سررسید ماهانه بازپرداخت اعتبار انجام گیرد، هیچ درصدی به عنوان سود از مشتریان دریافت نمی‌گردد.

شرکت سیمرغ تجارت قصد دارد تا از طریق همکاری با بزرگ‏ترین تامین‏کننده‏های کالا و خدمات این فرصت را برای مشتریانش فراهم نماید تا آن‏ها بتوانند به تمامی محصولات و خدمات مورد نظر خود، در هر زمان دسترسی داشته باشند.

پذیرنده‏‌های شرکت سیمرغ تجارت فروشگاه‏‌ها و برندهای زنجیره‌ای بزرگ در همه‏ دسته ابعاد بازار هستند و قابلیت خدمت‌رسانی به انواع طیف مشتریان را دارا می‏باشند. با در اختیار داشتن محصول اعتبار خرد سیمرغ شما می‌توانید مواد غذایی، پوشاک، کالای دیجیتال، لوازم خانگی و… خود را بدون صرف هزینه آنی خریداری کنید و از انواع خدمات درمانی، زیبایی، تور و سفر، کلاس‏های آموزشی و… بهره‌مند شوید.

مزایا

  •  شبکه پذیرندگی بسیار گسترده
  • بالاترین تنوع طیف خدمات و کالا
  •  طرف قرارداد با بزرگترین شبکه پذیرندگان
  •  سرعت بالا در ارائه خدمات
  •  کاربری بسیار ساده
  •  صرفه‌جویی در زمان

اپلیکیشن ست | SET

سِت، کیف پول همراه سیمرغ تجارت، محصولی از شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت، وابسته به بانک تجارت است که در حوزه خدمات و راه‌کارهای پرداخت الکترونیک به فعالیت مشغول است. اپلیکیشن ست با ارائه خدمات گوناگون پرداختی در قالب کیف پول آنلاین، پاسخگوی نیازهای متعدد کاربران بوده و سهولت، سرعت و کارایی بالا را سرلوحه خدمات متعدد خویش قرارداده است.

قابلیت‌ها

  •  استعلام و پرداخت قبض آب، برق، گاز، تلفن با ثبت شناسه قبض
  •  استعلام و پرداخت خلافی با ثبت شماره بارکد کارت خودرو و یا موتور
  •  استعلام و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه با ثبت شماره پلاک خودرو
  •  استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران با ثبت شماره پلاک خودرو
  • خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت به طور مستقیم از طریق شارژ کیف پول
  •  پرداخت کرایه تاکسی تحت پوشش فون‌پی و ریالو
  • انتقال پول (فرد به فرد) با وارد کردن شماره تلفن همراه فرد مورد نظر
  • پرداخت وجه خرید از طریق فناوری NFC
  •  شارژ و استعلام موجودی کارت شهروندی از طریق فناوری NFC
  •  برگشت وجه به حساب بانکی با وارد کردن شماره شبا در قسمت پروفایل
  •  نیکوکاری و کمک‌رسانی به بنیادهای خیریه جمعیت امام علی و پیام امید
  فاز اول اعتباردهی پادیز برای سازمان‌ها آغاز شد

سِت‌پِی، راهکار پرداخت از طریق دستبند هوشمند مغناطیسی

دستبند هوشمند مغناطیسی سیمرغ تجارت که ظاهری شبیه به بندهای سلامت دارد، دارای یک مدار الکترونیکی و منبع تغذیه است که امکان شبیه‌سازی فرآیند کارت کشیدن بر روی کارتخوان فروشگاهی را فراهم می­کند. کاربر می‌تواند اطلاعات انواع کارت بانکی خود از جمله کارت هدیه، کارت خرید، کارت نقدی و اعتباری را بر روی حافظه امن آن تعریف کند و با نزدیک­ کردن دستنبد به پایانه، بدون هیچ تماسی تراکنش خود را انجام دهد. این دستبند قابلیت اتصال به تلفن­همراه هوشمند از طریق فناوری بلوتوث را نیز دارد که کاربر به­وسیله اپلیکیشن می‌تواند کارت مورد نظر جهت انجام تراکنش را از بین تعدادی کارت انتخاب کند.

در این محصول، از فناوری انتقال مغناطیسی استفاده شده است که در گذشته برای اولین بار شرکت LOOP PAY از آن استفاده نمود و در ادامه شرکت سامسونگ امتیاز آن را خریداری و در محصول SAMSUMG PAY خود به­کار گرفت. فناوری ذکر شده در محصول SAMSUNG PAY با نام MST شناخته می­شود. به طور کلی استفاده از فناوری MST به نسبت NFC که شناخته شده­تر هم است مزایایی دارد. در محصولاتی که با فناوری NFC کار می­کنند، پایانه فروش حتما می­بایست به این فناوری مجهز باشد و تغییرات نرم­افزاری در اپلیکیشن پایانه هم مورد نیاز است. اما زمانی که از فناوری MST استفاده می‌کنیم تمامی پایانه­ها بدون نیاز به هر گونه تغییری قابل استفاده هستند.

ست پلاس

شرکت سیمرغ تجارت از طریق ایجاد واحد خدمات ارزش افزوده درصدد است تا علاوه بر ایجاد بستری برای بانکداری باز، پروژه نوآوری باز را نیز توسعه دهد؛ در مدل نوآوری باز، سازمان‌ها ایده‌های شکل گرفته در داخل وخارج سازمان را با استفاده از مسیرهای درونی و بیرونی منتهی شده به بازار، تجاری‌سازی می‌نمایند.

از ابتدای فروردین 1398 واحد ارزش افزوده (ست پلاس) با سرویس عوارض آزادراهی آغاز به کار کرده است و در طول سال 98 به توسعه سرویس‌های خود پرداخته و همچنان در حال تکمیل سرویس‌های این پلتفرم است. تاکنون بیش از 20 شرکت سرویس‌های مختلف را از این شرکت دریافت کرده‌اند.

در ادامه فعالیت‌های این واحد در جهت افزایش سرویس های موجود با شرکت های مختلف مذاکره گردیده و برای ارائه سرویس های ذیل برروی پلتفرم ست پلاس به توافق رسیده‌ایم.

  • سرویس های مبتنی بر خودرو
  • سرویس های بانکی
  • سرویس های قبوض خدماتی
  • سرویس های بورس
  • سرویس های بیمه‌ای
  • سرویس های حوزه گردشگری
  • سرویس های مبتنی بر ووچر
  • سرویس‌های شهروندی

توریست کارت

توریست کارت بانک تجارت یک کارت بانکی مخصوص گردشگران خارجی است.

محصول توریست کارت بانک تجارت در سال 97 توسط شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت راه‌اندازی شد و از ابتدای سال 98 پلتفرم توریست کارت ایجاد شده است.

این کارت در سراسر شبکه بانکی کشور پذیرش شده و تمامی قابلیت‌های یک کارت بانکی را دارد.

موجودی این کارت‌ها ریالی است و شارژ موجودی آنها از طرق مختلف ازجمله واریز مستقیم به کارت امکان‌پذیر است. رمز دوم و رمز پویا نیز برای این کارت‌ها قابل فعال‌سازی بوده و گردشگران محدودیتی جهت انجام تراکنش‌های غیرحضوری ندارند.

  همه خدمات اپلیکیشن و کیف پول همراه سِت

سرویس پیامک لحظه‌ای نیز برای این کارت‌ها فعال بوده و اطلاعات تراکنش در لحظه وقوع به طرق مختلف می‌تواند برای گردشگر ارسال شود.

مزایا

  •  امکان صدور کارت شخصی‌سازی شده
  • امکان پذیرش کارت در شبکه بانکی کشور
  •  امکان استرداد وجه باقی مانده درتوریست کارت در خاتمه سفر
  •  جلوگیری از حمل پول نقد توسط گردشگر و افزایش امنیت
  •  امکان درخواست صدور غیرحضوری کارت برای گردشگر خارجی
  •  شبکه گسترده بازاریابی
  •  ارائه گزارشات و خدمات متنوع به گردشگر
  •  ارائه خدمات در شبکه گسترده شعب بانک تجارت

 کارت هدیه

با توجه به استقبال عموم برای دریافت کارت‌های هدیه، بیشتر بانک‌ها به منظور توسعه خدمات بانکداری و تکریم مشتری، اقدام به صدور کارت هدیه در شعب خود نموده‌اند و جهت ترغیب مشتری به خرید کارت، قابلیت‌ها و امکانات متعددی را بر روی کارت‌ها فراهم نموده‌اند؛ از جمله می‌توان به مواردی نظیر ایجاد تنوع در طرح و وجه کارت، امکان برخورداری از اعتبارهای زمانی متفاوت (از 1 تا 3 سال)، امکان دریافت وجه نقد از کارت هدیه به وسیله پایانه‌های خودپرداز و پایانه‌های کارت‌خوان شعبه‌ای بانک صادر کننده کارت، سهولت در صدور و… اشاره نمود.

آنچه که امــروز به عنوان یک فرصت در رقابت تنــگاتنگ بازار فروش کارت‌ هدیه پیشروی بانک‌ها می‌باشد و بسیاری از بانک‌ها ‌آن را نادیده‌گرفته‌اند، فراهم نمودن شرایطی است که با بکارگیری آن مشتری بتواند با صرف حداقل هزینه، در کمترین زمان و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک، خدمت مذکور را دریافت نماید. سیمرغ تجارت این فرصت را مغتنم شمرده و در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک بانکداری، افزایش رفاه و رضایت‌مندی مشتریان و کاهش میزان مراجعه آن‌ها به شعب بانک، طرح امکان فروش غیرحضوری کارت هدیه از طریق اپلیکیشن موبایل انواع کارت هدیه با قابلیت درج پیام مناسبتی را در دستور کار خود قرار داده است.

مزایا

  •  امکان انتخاب طرح‌های متنوع برای سلایق گوناگون
  •  قابلیت صدور غیرحضوری کارت هدیه
  •  امکان صدور انواع کارت هدیه به صورت سازمانی

 کارت برند مشترک

کارت‌هایی هستند که برای ذینفعان سازمان‌ها و شرکت‌ها (مشتریان، کارکنان، نمایندگی‌ها و…) ایجاد ارزش افزوده می‌نمایند. این کارت‌ها علاوه بر پوشش دادن نیازهای کسب و کار مشتریان می‌توانند سایر نیازهای مالی و بانکی آنان را نیز برآورده نمایند. در طراحی این نوع کارت‌ها از طرح و آرم مشتری به عنوان طرح قالب و آرم بانک صادرکننده استفاده می‌گردد.

کارت برند مشترک برای کسب‌وکارهایی که دارای مشتریان و کارکنان زیاد با معاملات مکرر هستند، یا روند رو به رشدی را برای کسب و کار صنعت خود پیش‌بینی نموده‌اند و در دسته مشتریان ارزنده بانک قرار می‌گیرند، یکی از راه‌های ارتقاء کسب و کار به سطوح بالاتر می‌باشد.

شرکت سیمرغ تجارت به‌عنوان یکی از بازوهای اجرایی بانک تجارت در این زمینه، چندی است اقدام به تهیه و صدورکارت با برند مشترک بانک و سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و… نموده است.

مزایا:

  •  افزایش وفاداری و رضایت مشتریان
  •  تداعی مستمر نام و برند شرکت و یا سازمان
  • فراهم شدن فرصت‌های بازاریابی کارآمد
  •  افزایش حس اعتماد مشتریان
  •  بالا بردن حس تعلق کارکنان و افراد به برند سازمان
  •  عدم نیاز به حمل کارت‌های متعدد
  •  کاهش هزینه‌های کسب‌وکار
  •  جذب مشتریان جدید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.