همه چیز درباره شرکت توسن تکنو و محصولاتش

توسن‌تکنو تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت در کشور است که در فینتک‌هایی نظیر «شاپ» و «مانی‌تک» سرمایه‌گذاری کرده است.

عصر بانک؛شرکت توسعه فن افزار توسن در سال 1389 به عنوان یکی از شرکت‌های گروه توسن شروع به فعالیت کرد.

این شرکت با برند توسن تکنو شرکتی پیشرو است که در جهت ارائه راهکارهای جامع پرداخت و بانکداری الکترونیک و فروشگاهی، و با ایجاد سایت تولید خود در شهرک صنعتی قزوین هنر طراحی و تولید سخت افزارهای بانکی و پرداخت را با دانش نرم افزاری بومی در هم آمیخته است. این آمیزه برآمده از تجربه متخصصانی است که پیش از این ورودی جسورانه و موفق به عرصه نرم افزارهای بانکی در ایران داشته اند.

چشم‌انداز توسن‌تکنو «پیشرو بودن در شکل‌دهی تجربه خوشایند مردم از جامعه دیجیتال» تعریف شده و مأموریت آن «کاربردی کردن فناوری‌های نوین برای توسعه جامعه دیجیتال» است.

تحول دیجیتال در فکر و باور متخصصان توسن‌تکنو نهادینه شده است. این شرکت با تمرکز بر موضوع «تحول شعب»، همراه بانک‌ها در سفر دیجیتالی آن‌هاست. توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربردی‌کردن تکنولوژی‌های جدید دیجیتال و سرمایه‌گذاری برای افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی در راهکارهای ارائه‌شده، از برنامه‌های اصلی این شرکت است.

ارائه خدمات بانکداری مجازی مبتنی بر ویدئو در کانال وی‌تی‌ام و موبایل و همین‌طور راهکار جامع ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه با بیش از 90 درصد سهم بازار از مهم‌ترین راهکارهای فناورانه توسن‌تکنو در زمینه تحول شعب بانکی هستند.

در سایت تولید توسن‌تکنو، ایجاد تنوع در تولید متناسب با نیاز بازار و نیز ارتقای توانمندی‌های فنی و مهندسی و زنجیره تأمین برای افزایش عمق تولید داخل محصولات هدف‌گذاری شده است.

توسن‌تکنو در حوزه سرویس، به دنبال ارائه‌ی خدمات تخصصی متمایز و مطلوب به بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت کشور است تا از این طریق آرامش و آسایش را برای آن‌ها در زمینه‎‌ی پشتیبانی، نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت به ارمغان بیاورد.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

شرکت توسن‌تکنو با بیش از 50 نقطه سرویس و دفتر تعمیرات و پشتیبانی در سراسر ایران، ارائه خدمات تخصصی متمایز و مطلوب به بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت ایران را بر عهده دارد.

پشتیبانی، نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت برندهای معتبر دنیا نظیر PAX، ATEC AP، LG CNS، GRG Banking، HYOSUNG، King Teller، NCR، GWI به ایجاد آرامش و آسایش برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت ایران منجر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.