پرداختی امن، متفاوت و هیجان انگیز با اپلیکیشن ایوا

تصور کنید که به 10 سال قبل رفته‌اید و در پاییز سال 88 هستید و می‌خواهید برای دوستتان پولی کارت به کارت کنید، بعد از آن برای مسافرت با اتوبوس به خارج از کشور، علاوه بر تهیه بلیت اتوبوس باید عوارض خروجی پرداخت کنید و قبل از سفر، خلافی خودرو خود را هم استعلام بگیرید ولی نه پول نقد و کارت، همراه خود دارید و نه زمان لازم.

اگر تا چند سال قبل مردم برای کارت به کارت و مانده‌گیری فقط باید از دستگاه‌های خودپرداز بانکی استفاده می‌کردند، برای استعلام خلافی خودرو باید به پلیس +10 مراجعه می‌کردند، برای خرید بلیت اتوبوس حتما باید در ترمینال حاضر می‌شدند و یا برای پرداخت عوارض خروج از کشور کلی وقت تلف می‌کردند و در صف منتظر می‌ماندند.  اما حالا با اپلیکیشن ایوا می‌توان به تمام این خدمات به صورت یک جا دسترسی داشت.

این روزها با وجود همه گرفتاری‌ها و دغدغه‌های روزمره از یک طرف و فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و اینترنت همراه از طرف دیگر، مردم بیشتر از قبل از اپلیکیشن‌های جامع کاربردی استفاده می‌کنند. در بین این اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی و پیک موتوری، شبکه‌های اجتماعی، خرید و فروش، بازی و سرگرمی و … از پرنصب‌ترین اپلیکیشن‌ها هستند. علاوه بر این موضوعات، اپلیکیشن‌های مختلف بانکی و پرداخت نیز در هر گوشی هوشمندی وجود دارد که خدمات متنوع مالی، بانکی و پرداخت را در سریعترین و ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

امروزه کاربران به دنبال یک اپلیکیشن پرداخت امن هستند که خدمات جامعی را با تجربه کاربری عالی به آنها ارائه دهد. از طرف دیگر نیاز روزمره مردم به امور بانکی و پرداخت باعث شده که اپلیکیشن‌های متنوعی در بازارهای اپلیکیشن موبایلی به مردم پیشنهاد شود و در گوشی‌های هوشمند هر فردی چندین اپلیکیشن پرداخت وجود داشته باشد که با خدمات متنوع خود کاربر را سردرگم می‌کنند.

کدام اپلیکیشن پرداخت در امنیت کامل، خدمات جامع دارد؟

در دنیای اپلیکیشن‌های متنوع پرداخت، ایوا یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی است که توسط شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان نماینده بانک ملی ایران در حوزه پرداخت الکترونیکی ارائه شده است. این اپلیکیشن که با توجه به نیاز کاربران به خدمات امن، سریع و ساده توسعه داده شده است، خدمات متنوع و جامعی به کاربران ارائه می‌دهد که آنها را از سایر اپلیکیشن‌ها بی نیاز می‌کند.

ایوا چه امکانات پرداختی دارد؟

خدمات اپلیکیشن ایوا مدام در حال گسترش هستند و حوزه‌های پرداختی جدیدی وارد اپلیکیشن می‌شود. اما خدمات زیر در حال حاضر در اپلیکیشن ایوا وجود دارند:

نشان بانک

«نشان بانک» نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، سرویس جدید اپلیکیشن ایوا است، که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در یک فضای دیجیتال، حضور در شعب بانک را تجربه کرده و تمام خدمات مالی و بانکی خود را بصورت غیرحضوری و به آسانی و سهولت دریافت کرده و مدیریت کند.
پرداخت قبض
کاربران می‌توانند به راحتی تمام قبض‌های خدمـات شـهری، تلفن ثابت و تلفن همراه را با ایوا استعلام و پرداخت کنند. یکی از مزیت‌های پرداخت قبض از طریق ایوا این است که افراد با استفاده از بارکدخوان می‌توانند اطلاعات قبض‌شان را خیلی سریع و بدون اشتبـاه وارد کنند.

سامانه چک صیاد 

اپلیکیشن «ایوا» به فهرست برنامک های موبایلی مورد تایید «شاپرک» به منظور انجام فرایندهای مرتبط با چک‌های صیادی افزوده شد.

نشان پرداخت

سرویس نشان پرداخت این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا تمام پرداخت‌های خود را به سادگی و سهولت انجام دهید.

فروش سهام عدالت

مشتریان بانک ملی ایران که دارای سهام عدالت هستند می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایوا اقدام به فروش سهام خود کنند.

کارت هدیه 

با اپلیکیشن ایوا می‌توانید کارت هدیه خود را با طرح، متن و مبلغ دلخواه‌تان به‌ صورت آنلاین سفارش داده و در تمام نقاط کشور دریافت کنید.

کیف پول

با کیف پول ایوا می‌توانید در فروشگاه‌ها خرید کنید، قبض پرداخت کنید و به سادگی پول جابه‌جا کنید.

ملی بازار

بانک ملی اعطای تسهیلات فروش‌اقساطی کالای با دوام با نرخ ویژه را در محیط «ملی بازار» در قالب تلفیقی از معاملات‌برخط  و ارتباط تولیدکننده به مصرف‌کننده (B2C ) طراحی کرده است. از طریق ایوا می‌توانید از این خدمت استفاده کنید.

طرح ترافیک

خرید روزانه طرح ترافیک با استفاده از اپلیکیشن ایوا کار سخت و پیچیده ای نیست.

گردشگری

با استفاده از ایوا بلیت قطار، اتوبوس، هواپیما بخرید و آنلاین هتل رزرو کنید.

پیشخوان هوشمند

با اپلیکیشن ایوا  به ۴۰ خدمت دفاتر پیشخوان دولت دسترسی خواهید داشت.

بلیت اتوبوس و بی آر تی

با اپلیکیشن ایوا می‌توان بلیت سفر را از هر ترمینال و هر شرکت مسافربری تهیه کرد و در صورت انصراف به راحتی بلیط را لغو و وجه را پس گرفت.

اعلام موجودی

اپلیکیشن ایوا موجودی حساب کاربر را از هر کارت بانکی عضو شتاب اعلام می کند.

خرید شارژ

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از تمامی اپراتورهای تلفن همراه برای خود و دیگران شـارژ تهیـه کنند.

خرید بیمه

ایوا این امکان را به کاربر می‌دهد که انواع بیمه شخص ثالث و بیمه مسافرتی را با یکدیگر مقایسه کند و هر بیمه‌ای را که تمایل داشت برای ماشین خود تهیه نماید.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو

ایوا این امکان را به کاربر می‌دهد که جرایم راهنمایی و رانندگی را رایگان استعلام بگیرد و پرداخت به انتخاب خود فرد انجام شود.

عوارض خروج

با اپلیکیشن ایوا می‌توانید عوارض خروج از کشور را پرداخت کنید. اطلاعات از طریق ایوا حداکـثر پس از 30 دقیقه در سامانه ناجا ثبت می‌شود و افراد می‌توانند فقط با ارائه مدارک شناسایی در بخش کنترل گذرنامه از مرز عبور کنند.

کارت به کارت

در ایـوا امکان انتقال وجه شتابی از مبداء اکثر بانک‌هـای مهـم به همه بانـک‌هـای کشـور فراهم شده و افراد می‌توانند با امنیت کامل، وجه خود را از مبدا 29 بانک منتقل نمایند.

بسته اینترنت

کاربران می‌توانند متنوع‌ترین بسته‌های اینترنتی ایرانسل، همراه اول و رایتل را در ایوا پیدا کنند.

خرید با QR

این خدمت ایوا امکان خرید بدون کارت بانکی از فروشگاه‌هایی که کارتخوان‌های بانک ملی ایران را دارند، فراهم می‌کند. کافی است خریدار،  موبایل خود را به همراه داشته باشد و از طریق اپلیکیشن ایوا در بخش خرید، QR کد تولید شده توسط کارتخوان را اسکن کند و با انتخاب یکی از کارت‌های بانکی یا کیف پول خود، پرداخت را انجام دهد.

مهربانی

از فهرست دسته بندی شده ایوا افراد می‌توانند خیریه موردنظرشان را انتخاب و کمک خود را مستقیم به حساب موسسه واریز کنند.

پرداخت سازمانی

گاهی وقتا سازمـان هـای دولـتی یه قبض با شناسه پرداخت به شما  تحویل می‌دهند. نبا ایوا می‌توانید تمــام واریـزهـای سازمانی خود را خیلی راحـت انجـام دهید.

وجوهات شرعی

در این بخش می‌توانید انواع وجوهات شرعی خود  را مستقیم به دفاتر مراجع تقلید، آیات عظام و اماکن مقدسه واریز کنید.

چگونه ایوا را دانلود کنیم؟

برای دانلود ایوا عدد 1 را به 2000444 ارسال یا  #737* را شماره گیری کنید تا لینک دانلود برای شما ارسال شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.