آغاز جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت

جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب‎های بانک تجارت کلید خورد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی ایران کیش، جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب‌های بانک تجارت ویژه پذیرندگان و متصدیان دستگاه  POS شرکت ایران کیش از ماه جاری آغاز گردید و قرار است تا پایان فروردین 99 ادامه یابد.

این جشنواره شامل کلیه متصدیان فروش مستقر در فروشگاه‌های مجهز به پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش و پذیرندگان این شرکت –متصل به بانک تجارت- است، بر اساس این جشنواره قرار است 12 جایزه نقدی کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال (هر ماه 2 جایزه )و 300 جایزه 50 میلیون ریالی به پذیرندگان ایران کیش اهدا شود . گفتنی است 733جایزه نقدی پنج میلیون ریالی به عنوان جوایز استانی برای پذیرندگان در هر دوره قرعه کشی به صورت ماهانه بین مناطق مختلف توزیع خواهد شد . همچنین پذیرندگان محترم با مراجعه به  سایت ایران کیش به آدرس https://www.irankish.com/ می‌توانند متصدیان فروش خود را ثبت نام کنند و شانس ایشان را برای دریافت دو کمک هزینه خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال و قرعه کشی ماهانه 1000 کارت هدیه  یک میلیون ریالی امتحان نمایند .
مجموعه امتیازات از طریق وب سایت ایران کیش به آدرس https://festival.irankish.com/bti شماره گیری کد دستوری #88*788* و مراجعه به سایت باشگاه مشتریان بانک تجارت به آدرس www.tejaratclub.ir قابل رصد است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 1688 و مرکز تماس ایران کیش(CALLCENTER)  تماس حاصل فرمایید.
*نکته : منظور از متصدیان پایانه‌های فروش کاربر استفاده کننده از دستگاه POS  در هر فروشگاه می‌باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.