رونمایی از سامانه خدمات بانکی نابینایان در بانک اقتصاد نوین

سامانه خدمات بانکی نابینایان که با هدف تسهیل دسترسی خدمات برای نابینایان طراحی شده، در شعبه میدان هفت‌‌تیر بانک اقتصادنوین رونمایی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین؛ در مراسم رونمایی این سامانه که با حضور محمد ربیع‌‌زاده معاون کسب‌‏وکاراین بانک، نمایندگانی از انجمن نابینایان و جمعی از مشتریان نابینا در شعبه میدان هفت‌‌‌تیر برگزار شد، ربیع‌زاده ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید به نابینایان، گفت: جمعیت 180 هزار نفری روشندلان کشور باید همواره مورد توجه قرار گیرند.

 

وی با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در ایفای مسوولیت‌‏های اجتماعی، گفت: بانک اقتصادنوین ارائه خدمات بانکی باکیفیت به آحاد جامعه را رسالت خود می‌‏داند.

 

در ادامه دکتر علی‏‌اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان، ضمن قدردانی از بانک اقتصادنوین، ابراز امیدواری کرد این سامانه در تمام بانک‌های کشور راه‌اندازی شود.

 

در پایان این مراسم سامانه یادشده توسط مهمانان نابینا افتتاح شد و برخی از خدمات آن به‌صورت نمادین مورد استفاده قرار گرفت.

 

بنا براین گزارش سامانه ویژه نابینایان، شامل دو بخش سخت‌‏افزاری و نرم‏‌افزاری است و مانیتور بریل دارد که در فرآیند تبدیل، دو خروجی صوتی و بریل به کاربران خود ارائه می‌‏دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.