تاسیس اولین مرکز کسب و کار دیجیتال دانشگاهی کشور توسط فرابوم و دانشگاه امیر کبیر

دانشگاه امیر کبیر و شرکت فرابوم با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند. یکی از محورهای این تفاهم نامه تاسیس اولین مرکز کسب و کار دیجیتال دانشگاهی در کشور است.

عصر بانک؛این تفاهم نامه همکاری با هدف گسترش فعالیت‌های شرکت فرابوم و دانشگاه امیر کبیر در زمینه‌های مختلف از جمله پلت فرم نو آوری باز و گسترش کسب و کار دیجیتال با حضور سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیر کبیر، علی حکیم جوادی مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا  و صادق فرامرزی مدیر عامل شرکت فرابوم امضا شد.

 

تاسیس اولین مرکز کسب و کار دیجیتال دانشگاهی کشور در جهت توسعه  کسب و کار غیر نفتی اقتصاد و کسب و کار دیجیتال و پیشتازی در توسعه پایدار صورت گرفته است. 
 
مرکز کسب و کار دیجیتال به صورت کلی دو رویکرد دارد یکی ایجاد کسب و کارهای دیجیتالی که در حال حاضر در کشور وجود ندارند و دیگری دیجیتال کردن کسب و کارهایی که در حال حاضر به صورت سنتی وجود دارد.  
 
گفتنی است در مراسم امضای تفاهم نامه فرابوم و دانشگاه امیر کبیر صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت فرابوم با بیان اینکه شرکت فرابوم با حمایت  سه شرکت  فناوری اطلاعات بانکی کشور (سداد – بهسازان- توسن) و با هدف ارتقای پلت فرم نو آوری  باز در حال حاضر با 22 بانک همکاری دارد گفت : پلت فرم نوآوری باز تلاشش آن است تا  فرم استانداردی به کسب و کارها و بانک ها ارائه دهد تا دو طرف ازاین موضوع سود ببرند. این موضوع رکن مهم  بیزینس ها که صرفه جویی در زمان است را محقق می‌کند. 
 
در این جلسه همچنین با اشاره به اینکه مفاهیم دیجیتال سال‌هاست درایران تدریس می شود اما به صورت نظام مند وضعیت خیلی خوبی ندارد ابراز امیدواری شد با امضای این تفاهم نامه فصل نوینی در آینده رقم بخورد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.