دریافت استاندارد جهانی ISO/ICE 20000-1:20011 توسط ” به پرداخت ملت “

شرکت به‌پرداخت ملت موفق به پیاده سازی و اخذ گواهینامه بین‌المللی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO/ICE 20000-1:20011 در حوزه «ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی» شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، استاندارد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات معیاری جهانی برای ارائه خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر سیاست‌های «کسب‌وکار ارزش‌آفرین» در یک سازمان است. این استاندارد بین‌المللی شامل پنج بخش است که الزامات و ملاحظات لازم برای پیاده‌سازی چارچوب مدیریت خدمات را با هدف بهبود فعالیت‌های فناوری اطلاعات و دستیابی به گواهینامه ISO/ICE 20000 ارایه می‌دهد.

 
پروژه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با هدف تحقق استاندارد ISO/ICE 20000 در حوزه صنعت پرداخت کشور با تشکیل کارگروهی از مدیران و خبرگان هر یک از معاونت‌های این شرکت کلید خورده و به تدوین ، طراحی  و پیاده‌سازی فرآیندهای استاندارد ISO/ICE 20000 همت گماشت.
 
شرکت به‌پرداخت ملت که از سال 84 تاکنون به‌عنوان رهبر بازار پرداخت کشور شناخته می‌شود، با ایجاد امکان ارائه خدمات پرداخت از طریق پایانه‌های فروشگاهی، برنامه موبایلی سکه با امکاناتی همچون پرداخت قبض برق ، درگاه پرداخت اینترنتی، کیوسک اختصاصی، موبایل‌پوز، تجهیز جایگاه‌های سوخت‌گیری به پایانه پرداخت الکترونیک بهای سوخت و …. تحولات شگرفی را در عرصه پرداخت الکترونیک ایجادکرده است.
 
بر اساس اعلام نشریه بین‌المللی نیلسون‌ریپورت، این شرکت در بین 150 شرکت برتر دنیا در عرصه خدمات پرداختی الکترونیک در رتبه شانزدهم قرار دارد و در خاورمیانه و ایران نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.