آغاز طرح جذب خودپردازهای شخصی در بانک دی

با اتصال سوئیچ سیپای بانک دی به سوئیچ سیپای شرکت توسن سها (مانی تک) امکان اتصال خودپردازهای شخصی به شبکه شتاب از طریق بانک دی فراهم شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدعلی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبر افزود: از این پس با اتصال سوئیچ سیپای بانک دی به سوئیچ شرکت توسن سها، دارندگان دستگاه‌های خودپرداز شخصی می توانند از طریق مشارکت با بانک دی به شبکه شتاب متصل شده و بابت تمامی تراکنش‌هایی صورت گرفته از طریق دستگاه اعم از وجه خروجی شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض، موجودی و شارژ و … کارمزد دریافت نمایند.

 

بخشی زاده با تشریح نحوه مشارکت دارندگان دستگاه های خودپرداز شخصی در این طرح گفت: در طرح جذب خودپردازهای شخصی، پذیرندگان متقاضی از طریق عقد قرارداد با شرکت توسن سها می توانند دستگاه های خودپرداز شخصی خود را به سوئیچ شرکت متصل کرده و از طریق بانک دی به شبکه شتاب متصل شوند و پس از افتتاح حساب بانکی در شعب بانک سهم خود را به نسبت قید شده در قرارداد از مجموع کارمزدهای شتابی به صورت ماهیانه دریافت نمایند.
 
وی افزود: در این فرآیند شخص دارنده یا متقاضی دستگاه‌ باید قسمتی از سرمایه خود را برای خرید و قسمتی از آن را برای شارژ پولی دستگاه و سرمایه در گردش، هزینه کند و بر اساس قراردادی که با شرکت توسن سها عقد می کند بابت تمامی تراکنش‌هایی که با دستگاه صورت می‌گیرد کارمزد دریافت نماید.
 
گفتنی است در طرح واگذاری خودپرداز به اشخاص حقیقی، متقاضیان می توانند با تعیین مکانی مناسب، دستگاه‌ خودپرداز و لوازم جانبی آن را از یک شرکت دریافت کرده و سپس از طریق عقد قرارداد با یک بانک عامل و یا شرکت طرف قرارداد با بانک از محل تراکنش های صورت گرفته کارمزد دریافت نمایند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.