سامسونگ موبایل بلاکچین ساخت

طبق گزارش ها سامسونگ یک موبایل بلاکچین ساخته که به کاربران اجازه می دهد تراکنش هایی مبتنی بر ارز مجازی انجام دهند. این موبایل سخت افزار یکسانی با «گلکسی نوت10» دارد و قیمت آن نیز یکسان است.

عصر بانک؛به نقل از ایندپندنت، سامسونگ یک نسخه بلاکچین از موبایل پرچمدار «گلکسی نوت 10» را ساخته که به مشتریان اجازه می دهد ارزهای مجازی مانند بیت کوین را به موبایل هایشان منتقل کنند.

 
موبایل «KlatynPhone » سخت افزار یکسانی با  گلکسی نوت 10 دارد و با همان قیمت عرضه می شود. اما نرم افزار زیربنای آن از اپلیکیشنهای بلاکچین و یک کیف پول ارز مجازی پشتیبانی می کند.
 
این موبایل با همکاری پیامرسان «کاکائو» ساخته شده است. کاکائو یک شبکه بلاکچین به نام  Klatyn ابداع کرده که از تراکنشهای ارز مجازی پشتیبانی می کند. به نوشته وال استریت ژورنال موبایل«KlatynPhone » فقط در کره جنوبی عرضه می شود اما سامسونگ به پرسشها درباره زمان عرضه و بازارهای هدف این محصول پاسخی نداده است.
 
پیش از سامسونگ شرکت اچ تی سی نیز یک موبایل بلاکچین به نام HTC Exodus 1 را درسال گذشته میلادی عرضه کرد. استارت آپهای کوچکتر مانند «سیرین لبز» نیز موبایل های بلاکچین عرضه کرده اند.
 
/مهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.