انجام مسئولیت اجتماعی پرداخت الکترونیک سداد با رونمایی از کتاب‌های صوتی نابینایان

طی تفاهم نامه‌ای که سال گذشته پرداخت الکترونیک سداد با انجمن نابینایان برای تولید 24 کتاب صوتی و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی منعقد کرده بود، امروز از 8 کتاب رونمایی شد.

عصر بانک؛ مراسم رونمایی از 8 کتاب‌ صوتی تولید شده از سوی پرداخت الکترونیک سداد برای نابینایان، روز چهارشنبه، 13 مردادماه با حضور ریاست و قائم مقام انجمن نابینایان، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، و اصحاب رسانه در شرکت برگزار شد.

مهندس صادق مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در این مراسم گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سداد تا به امروز 8 کتاب صوتی را برای نابینایان کشور تهیه و تولید نموده و به گسترش فرهنگ مطالعه در بین نابینایان کمک کرده است. نابینایان با ایجاد این زیرساخت می‌توانند محتوای بیشتری در اختیار داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه همکاران ما در شرکت تلاش کردند تا در کنار سایر کارهای خود، این کتاب‌ها را تولید کنند، افزود: امیدوارم انجمن نابینایان از محتوای تولید شده رضایت داشته باشند و بتوانیم در ادامه کار براساس محتواهایی که مدنظر این انجمن است، مابقی 24 کتابی که قول دادیم به کتاب صوتی تبدیل کنیم را با سرعت بیشتری در اختیار نابینایان قرار دهیم.
مهندس صادق تصریح کرد: امیدواریم بازخورد خوبی از سمت نابینایان عزیزی که مخاطب این محتوا هستند به ما برسد . قطعا این بازخورد کمک می‌کند که اگر ایرادی وجود داشت آن را بر طرف کنیم و قطعا کیفیت محصولات را بهبود دهیم.
در ادامه این نشست جمالی مدیر انجمن نابینایان ضمن تشکر از مهندس صادق گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سداد از معدود شرکت‌هایی هستند که به مسئولیت اجتماعی‌شان با مدیریت، برنامه ریزی و به طور اصولی عمل می کنند.
وی در ادامه افزود: این کار پرداخت الکترونیک سداد بسیار ارزنده و قابل ستایش است. پروژه‌ای که در این شرکت برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی در نظر گرفته شده، مساله فرهنگی است که هر چقدر ما در ارتباط با توسعه برنامه فرهنگی برنامه ریزی و کار کنیم، باز هم کم است.
جمالی عنوان کرد: تهیه و توزیع کتاب‌های صوتی یکی از روزنه‌های بسیار مهم و موثر برای ارتقاء سطح فرهنگی نابینایان است و این پروژه سطح فرهنگی نابینایان را ارتقاء می‌دهد و از این طریق می‌توانند حضور فعال و موثری در جامعه داشته باشند.
همچنین نیما کرمی، مشاور هنری پروژه گفت: یکی از خلع‌هایی که در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف وجود دارد، عدم توجه به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی است و بعضی قوانین تصویب شده‌ مانع انجام اینگونه فعالیت‌ها می‌شود.
وی افزود: بزرگترین هدفی که شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این زمینه دنبال می‌کند این است که جامعه نسبت به نابینایان کشور حساس شود و خلع‌هایی که پیرامون آنها است را کشف و برای رفع آنها کاری کند.
در انتهای این مراسم از عوامل دست‌اندکار تولید کتاب‌های صوتی تقدیر و تشکر شد و 8 کتاب صوتی تولید شده توسط  پرداخت الکترونیک سداد به مدیر انجمن نابینایان اهداء شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.