چگونگی افتتاح سپرده غیرحضوری در بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت در راستای رسیدن به چشم انداز بانکداری بدون شعبه در سال 1400، کاهش هزینه‌های تمام شده بانکداری و ارائه خدمات آسان به مشتری، خدمت پرکاربرد افتتاح حساب غیرحضوری را از دو سال پیش عملیاتی کرده است.

عصر بانک؛افتتاح سپرده غیرحضوری در بانک قرض الحسنه رسالت، یکی از خدمات بانکداری مدرن این بانک است که با افزایش نیاز مشتریان بانکی به دریافت خدمات آسان‌تر از یک طرف و توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری از طرف دیگر به عنوان یکی از خدمات اصلی بانک محسوب می‌شود.

در چند سال اخیر و با فراگیر شدن اینترنت و گوشی‌های هوشمند، مشتریان بانک‌ها به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی تمایل بیشتری پیدا کرده‌اند و بر همین اساس حضور مشتریان در شعب بانک کمتر شده است.
از مهمترین خدمات بانکداری غیرحضوری که امروزه مشتریان به کمک آنها امور بانکی خود را انجام می‌دهند، می‌توان به اینترنت بانک و موبایل بانک با خدماتی تقریباً یکسان در بانک‌های مختلف اشاره کرد که از طریق آنها، مشتریان به خدمات متنوعی از جمله ساتنا، پایا، دریافت گزارش‌های متنوع حساب و تسهیلات و … دسترسی پیدا می‌کنند.
جدا از خدمات تقریباً یکسانی که مشتریان بانکی از طریق بانکداری موبایلی و اینترنتی به آن دسترسی پیدا می‌کنند، بانک قرض الحسنه رسالت در راستای رسیدن به چشم انداز بانکداری بدون شعبه در سال 1400، کاهش هزینه‌های تمام شده بانکداری و ارائه خدمات آسان به مشتری، خدمت پرکاربرد افتتاح حساب غیرحضوری را از دو سال پیش عملیاتی کرده است.
در  بانک قرض‌الحسنه رسالت، بخش اصلی مشتریان افراد حقیقی و مشتریان خرد هستند، بنابراین با استفاده از این سامانه می‌توانند بدون مراجعه به شعب درخواست افتتاح حساب خود را در پایگاه اینترنتی ثبت کنند و در گام بعدی، درخواست مورد نظر با پیگیری و تکمیل فرآیندهای لازم از سوی بانک نهایی و قطعی می‌شود.
در روند افتتاح حساب غیرحضوری، بعد از ثبت اطلاعات اولیه توسط مشتری در سامانه، نهایتاً تا 2 روز کاری، همکاران بانک با هماهنگی قبلی به آدرس ثبت شده، برای دریافت مدارک لازم و احراز هویت مراجعه می‌کنند و بعد از انجام امور لازم برای افتتاح حساب و صدور کارت بانکی، این کارت  به آدرس مدنظر مشتری ارسال می‌شود و از این پس مشتری می‌تواند از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت بهره‌مند شود.
 برای اطلاعات بیشتر با شماره 4747 تماس بگیرید.
49 نظرات
  1. amin می گوید

    اموزش افتتاح حساب در لینک زیر
    https://www.aparat.com/v/rxAXu

  2. بختیاری می گوید

    چه لبنکی باید مراجعه کنیم

  3. سعید می گوید

    سلام این خدمت الان فعاله ؟ وارید لینک شدم اما گزینه ای برای افتتاح حساب پیدا نکردم

    1. ناشناس می گوید

      نمی شود زحمت نکش

    2. مدیر سایت می گوید

      با سلام با تغیییرات صورت گرفته در سایت بانک رسالت، شما باید از طریق گزینه پیشخوان و با استفاده از کدملی و شماره تماس اقدام فرمایید.

      1. ناشناس می گوید

        سلام من از طریق پیشخوان برا افتتاح حساب وارد شدم و با ورود کد ملی و شماره تماس افتتاح انجام نمیشه .
        لطفا بیشتر راهنمایی بفرمایید

        1. مدیر سایت می گوید

          با شماره 4747 بانک رسالت تماس بگیرید.

      2. سحر می گوید

        می گه کد ملی یا شماره موبایل صحیح نیست . اجازه ورود نمی ده برای افتتاح حساب

        1. ناشناس می گوید

          شماره موبایل باید بنام همان کد ملی باشد

        2. ناشناس می گوید

          کدومش صحیح نیست

          1. ناشناس می گوید

            برای عضویت هرچه تلاش میکنم میگه نمیشه لطفا راهنمایی کنید تاریخ تولد درست وارد می کنم قبول نمیکنه

        3. ناشناس می گوید

          شماره تلفن و شماره ملی باید به نام شخص افتتاح حساب باشه واسه همین قبول نمیکنه

    3. مهدی می گوید

      من بیش از 5 ساعت وقت گذاشتم ولی متأسفانه بجای افتتاح حساب فقط افتضاح دیدم با این وقت من می‌توانستم در حداقل 5 بانک دیگر حساب باز کنم
      واقعاً چرا ؟؟؟؟؟
      حیف که خارجیش نیست تا بریم سراغش

  4. جاوید می گوید

    خسته نباشی مدیر سایت : جوابگو نیستند . متاسفم

  5. ناشناس می گوید

    واقعا متاسفم چند روز است موفق به افتتاح حساب نمی شوم تو را خدا بررسی کنید و مردم از سرگردانی در بیاورید

  6. امیر نادری می گوید

    من الان یکهفته هستش که ثبت کارت کردم همه مراحلشو ب اتمام رسوندم وکد رهگیری هم گرفتن ولی خبری از متصدیان بانک نشد چجوری میشه پیگیری کنم

  7. آرام می گوید

    خیلی مسخره ست،هر بانکی بری واسه افتتاح حساب در عرض نیم ساعت کارت بانکی دستته،ولی دوازده روزه ثبت نام کردم ولی هنوز چیزی دستم نیست،این چه جور خدماتی الکترونیکیه

  8. یوسف می گوید

    آقا این سایتتون سرکاریه ده بار از پیشخوان زدم میگه موجود نمیباشد. شد یه کار درست انجتم بدید با اعصاب مردم بازی نکنید؟؟؟

    1. ناشناس می گوید

      سلام از موقعه ای که افتتاح حساب از طریق سایت انجام میشه . به هیچ وجه هیچ کس جواب گو نیست مخصوصا 4747 که اصلا کسی بر نمیداره

  9. ناشناس می گوید

    کاش مثل سابق ازتوبانک ثبت نام کنن-یک هفته ست موفق به ثبت نام نشدم

  10. ناشناس می گوید

    خداوکیلی این فقط ادای اروپاییارو دراوردنه وگرنه اصلا نمیتونید مثل اونا قوی کار کنید . مردم بدبخت هم باید درگیر اشتباهات شما بشن

  11. سید مهدی می گوید

    باسلام وقعا یک هفته بیشتر ،ثبت نام غیر حضوری انجام نمیشه منم با نظر دوستان موافقم ، کار باید درست انجام شود

  12. ناشناس می گوید

    منم هرچی میزنم نمیشه

  13. فراهانی : من که از فروردین دراین سایت سرگردانم ومتاسفانه بعد از حتی نیم ساعت پشت خط بودن تلفن قطع میشه وکسی پاسخگو نیست این چه وضعیه می گوید

    فراهانی: من که از فروردین دراین سایت سرگردانم ومتاسفانه بعد ازنیم ساعت پشت خط قبودن تلفن قطع میشه وکسی پاسخگو نیس حضوری هم که امکان افتتاح حساب نیست این چه وضعیه

  14. ناشناس می گوید

    والا نه سایت درست درمونه نه کسی پاسخگو هستش حضوری هم به بانک رسالت شعبه اسکان مراجعه کردم گفتند حتما غیرحضوری ثبت نام کنید والا بلاتکلیفیم

  15. کياني می گوید

    مززززخررررررررفه
    هيچ نميشه ثبت نام کرد
    انگار هفت خوان رستم مي خوايم رد بشيم.بابا واضح بنويسين تا مردم افتتاح حساب کنن

  16. ناشناس می گوید

    آقایان محترم لطفأ کار را درست انجام دهید من یه وام میخواستم بگیرم چند ماهی 130 میلیون پولم موند که امتیاز وام بگیرم نوبتم که شد توسایت مرات در اعتبار سنجی رد صلاحیت شدم چرا چون دو سال قبل چندتا قسط هامو با تاخیر پرداخت کردم شما که 1- جریمه اشو گرفتید 2- اصل پول هم پرداخت شده 3 – پول بنده هم چند ماهی خوابیده تو یانکتون اعلان سیستم رد صلاحیت میزنه ای کاش میتوانستید اولین روز که داشتم حساب باز میکردم این موضوع را انتقال میدادید و ای کاش کارمندانتان هم آموزش کامل میدادید که با کار ارباب رجوع را کاما و با توضیحات کامل انجام دهند ، بعد از اینکه رد اعتبار سنجی شدم با پیشنهادی که رئیس بانک فرمودند همسرم رفت حساب باز کنه 45 دقیقه داخل بانک بود نوبتش که رسید گفتند یک عکس نه 3 تا عکس میخواد بنده خدا رفت عکس فوری انداخت بعد از 40 دقیقه آمد باز نیم ساعت داخل بانک نشست نوبتش بشه کارمند زحمت کش فرمود که افتتاح حساب را باید در سایت انجام داد یعنی آدم دوست داره نمیدونم گریه کنه بخنده چیکار کنه . بعد از یه پروسه 3 ساعته یه کلام 2 ثانیه ای گفت . اای کاش بتوان آموزش ها را کامل داد و به ارباب رجوع احترام گذاشت . بزرگواران در سایت هم 2 ساعتی دارم دنبال گزینه ای برای ثبت نام میگردم ، هنوز موفق نشده ام شما بزرگواران و مسئولین محترم اظهار نظر فرمایید وقتی به صورت حضوری نمی توانیم یک حساب باز کنیم و ارزش قائل نمی شوید برای ارباب رجوع آیا به نظر شما در سایت می توان کاری انجام داد . خواش میکنم بعنوان یک ایرانی هم وطن یاد بگیریم هر چیز خوب را همان طور که بزرگان میفرمایند (( حکمت را باید آموخت حتی از سینه منافق )تلاف را در کار خود در زندگی خود و هر کجا که وجود دارد از بین ببیریم ، آیا ما این کار و زندگی خود انجام داده ایم .

  17. سسسس می گوید

    بعد از دریافت کد رهگیری چه کنیم

  18. حسین می گوید

    سلام، واقعا اینطوری خیلی بده، آدم سر در گمه! آخه بعد از این همه مدت من هنوز نتونستم یک حساب برای همسرم باز کنم!!!
    لطفا شما که این لینک رو گذاشتید، بررسی کنید و لینک صحیح بزارید! و حتما خودتون هم یکبار امتحانش کنید…

  19. ناشناس می گوید

    من اصلا گزینه پیشخوان نمیبینم… اخه چکار کنم. یکی جواب بده خب

  20. ناشناس می گوید

    انگار سر کاریه من هر کاری میکنم اصلا وارد نمیشه فقط می خوان مردم سرکار باشن

    1. ناشناس می گوید

      دقیقا

  21. ناشناس می گوید

    واقعا افتضاح هستش وارد نمیشه

  22. ناشناس می گوید

    درش را گل رس بگیرید ادای بانک را در می آورید در حد یه موسسه در پیت هم نیستین

  23. ناشناس می گوید

    تمامی دوستان سرکار هستن

  24. مهدی می گوید

    واقعا متأسفم براشون نه بانک جوابگو هست نه شماره ای که دادن. اینم سایت مسخرشون و از هر کس گفته شده جز افتتاح حساب

  25. ناشناس می گوید

    کدوم کارشون درست و اصولی بوده تا حالا این دومی باشه

  26. مریم می گوید

    واقعا افتضاحه

  27. ناشناس می گوید

    من موندم این چه بانکیه نمیشه افتتاح حساب کرد واقعا متاسفم

  28. ناشناس می گوید

    من هرچه وارد سایت میشم نمیتونم کارهی افتتاح حسابو انجام بدم خیلی مسخرس

  29. مهدی می گوید

    بعد از ۵ساعت وقت باز هم نشد
    افتضاح یا افتتاح؟؟؟
    متاسفم برای …

  30. ناشناس می گوید

    چند روزه که دارم تلاش میکنم ولی نمیشه. دیگه این مدل ندیده بودیم. چطور بقیه بانکها دارن افتتاح حساب میکنن فقط اینجا این طوریه

  31. سارا می گوید

    سلام وقت مسئولین بانک رسالتی ها به خیر
    میترسیم این بانک مثل بانک شهر و طاها تقلبی باشه
    چون اصلا نمیشه داخل سایت ثبت نام کرد

  32. سمانه می گوید

    سلام شماره موبایل وکدملیمووکدامنیتی روبه انگلیسی وارد میکنم بازواردصفحه بعدی نمیشم می‌نویسه صفحه کلید بایدانگلیسی باشد

  33. نازنین می گوید

    با لپ تپ رفتم صفحه عضویت و افتتاح حساب اِرور میده با کامپوتر رفتم بازم ارور داد با گوشی رفتم فرم افتتاح حساب برام باز نمیکنه

  34. ناشناس می گوید

    به نظر من کارمندان بانک رسالت هیچ کاری بلد نیستن و اصلا مدرکشو ندارن و تقلبی هستش و می خوان که ما خودمون با دست خودمون پولهامونو بدیم تا بخورن
    اگه بلد بودن لااقل یه حرفی و توضیحی می دادن

  35. ناشناس می گوید

    سلام چن روزه غیرحضوری ثبت نام کردم ولی هیچ کس مراجعه نکرده واسه تایید مدارک سایت هم درست کار نمیکنه توروخدا یکی جواب بده.باید چکار کنیم چقد طول میکشه تا حساب درست بشه کارت بانکی بدن

  36. مالک می گوید

    با سلام. امروز تمام روش های حضوری و غیرحضوری رو رفتم ولی آخرش موفق نشدم. کسی توی بانک اصلا راهنمایی نمیکنه که مشتری ها باید چکار کنن.
    اولش که وارد بانک شدم گفتن برای افتتاح حساب باید بری طبقه بالا. وقتی رفتم طبقه بالا دیدم صد تا اتاق هستش که اصلا معلوم نیست چکار می کنن. دیدم نوشته روی اتاق ها رهیار!!! خیلی گویا بود ماشالله
    وارد یکی از اتاقها شدم گفتم آقا میخوام افتتاح حساب کنم. یه برگه بسیار مبتدی که آدم گیج میشد بهم داد که امضا کنم. گفتم چرا اینجوریه؟ گفت خیلی هم خوبه. بسیار طلبکارانه. رفتم اتاق دیگه گفتم میخوام افتتاح حساب کنم. یه برگه بهم داد و کفت برو اینترنتی ثبت نام کن . گفتم مدارک و نمونه امضا نمیخواین؟ گفت نه لازم نیست رفتی خونه از امضات عکس بگیر و بارگذاری کن توی سامانه! رفتم اتاق مدیر گفتم این چه وضعشه؟ معلوم هست اینجا چه خبره؟ هر کدوم از کارمنداتون یه روش برای افتتاح حساب می گن. گفت برو اتاق آخر. رفتم اتاق آخر خیلی شلوغ بود. گفتم آقا می خوام افتتاح حساب کنم گفت با موبایلت وارد سامانه شو. گفتم اگه میشه توی خونه انجامش بدم خب چرا پس از اولش کسی راهنمایی نمیکنه؟ با بی ادبی صورتشو کرد سمت مشتری دیگه و شروع به صحبت کردن با اون کرد و جوابمو نداد!
    دوباره رفتم پیش رییس بانک و جریان رو براش تعریف کردم. انگار به دیوار گفتم.
    زدم بیرون از این بانک لعنتی و پشیمون از اینکه روز قشنگمو خراب کردم.
    رفتم خونه اینترنتی افتتاح حساب کنم با لپ تاپ اما متأسفانه سایتش نسخه دسکتاپ نداره و باید حتما موبایل هوشمند مدل بالا داشته باشی وگرنه امثال ما که موبایل هوشمند مدل پایین داریم نمیتونیم تا آخر مراحل افتتاح حساب رو انجام بدیم.

  37. امیدوار می گوید

    باعرض سلام وخسته نباشید
    بنده برای افتتاح حساب رسالت از طریق وب سایت رسالت اقدام به افتتاح حساب کردم مرحله اول رو انجام دادم وقتی رفت مرحله دوم برای بارگذاری عکس شناسنامه. گوشی به طور خودکار از وب سایت رسالت دراومد حالا زنگ زدم پشتیبانی گفتن پیگیری میکنم همکارمان باهاتون تماس میگرن اصلا تماس نگرفتن کدملی ام ثبت شده ولی شماره میزنم رمز میاد خطا دراستعلام مینویسه یعنی افتتاح حساب بنده نصف کاره مونده اگه ممکنه پیگیری کنید بخدا با سه تا گوشی با ده تا خط امتحان کردم نشد لطفا از سیستم پاک کنید تا دوباره بتونم ثبت نام کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.