ارایه تحولات نوظهـور شعب صنعت مالی در کنفرانس تحول شعبه ایران

کنفرانس تحول شعبه ایران با رویکرد بررسی و ارایه جدیدترین تجارب و دستاوردهای تحول دیجیتالی در حوزه ارایه خدمات مالی برگزار می‌شود.

عصر بانک؛به گزارش دبیرخانه کنفرانس تحول شعبه این رویداد فراگیر حرفه ای و کاربردی با حضور مدیران ارشد و اجرایی بانک ها، بیمه‌ها، صرافی‌ها، کارگزاری ها و شرکت‌های پرداخت برگزار خواهد شد و آخرین متدهای اجرایی برای افزایش بهره وری و اثربخشی شعب در آن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

این گزارش حاکی است در کنفرانس تحول شعبه مقوله‌های مختلفی اعم از تاثیرات فناوری‌های نوظهور مانند اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، … و خدمات غیر حضوری و تغییر مدل‌های کسب و کار و بازآفرینی فرآیندها برای تبدیل شعب محصول محور به تجربه محور مورد اشاره قرار خواهند گرفت.
 
لازم به ذکر است اندیشمندان و زبدگان این حوزه در قالب سخنرانی، کارگاه و پنل های تخصصی و… به ارائه چالش ها و راهکارهای تغییر پاردایم شبکه شعب مالی خواهند پرداخت.
 
رویداد یاد شده در 19 و 20 مردادماه سال جاری در محل هتل همای تهران برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مباحث علمی آن می توانند به سایت branchtransformation-summit.ir  مراجعه کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.