همه چیز درباره خودپرداز خود دریافت بانک ملت

آیا از نحوه استفاده از خودپرداز خود دریافت بانک ملت اطلاع دارید؟

آیا می‌دانید با استفاده از دستگاه CRS بانک ملت، مشتریان این بانک می‌توانند در 7 روز هفته و هر ساعت از شبانه روز، بدون نیاز به شعبه، به حساب دلخواه و بصورت آنی، پول نقد واریز کنند.

خودپرداز خود دریافت بانک ملت

دستگاه خودپرداز-خوددریافت یا همان CRS به مشتریان بانک ملت این امکان را می‌دهد تا علاوه بر بهره‌مندی از تمام خدمات خودپرداز، پول نقد خود را بصورت آنی به حساب واریز کنند، که این امر برای مشتری یک تجربه عالی است و موجب افزایش رضایت از طریق کانال سلف‌سرویس می‌شود.

چگونه از خدمات خود دریافتCRS  استفاده کنیم؟

دستگاه CRS بانک ملت، خدمات خودپرداز را به تمام مشتریان بانکی با کارت شتاب ارائه می‌دهد، ولی استفاده از خدمات خوددریافت این دستگاه، مختص مشتریان بانک ملت است.
برای استفاده از خدمات خود دریافت این دستگاه، مشتریان بانک ملت باید بعد از ورود کارت، گزینه واریز وجه را انتخاب کنند و حداکثر صد اسکناس را به صورت افقی در دستگاه قرار می‌دهند.
دستگاه پول را از مشتری می‌گیرد و پس از شمارش، اگر اسکناس چسب یا منگه خورده باشد یا تقلبی باشد، اسکناس‌های مشکل دار را برمی‌گرداند و سپس تعداد اسکناس‌ها را اعلام می‌کند و اگر تعداد آنها درست بود با انتخاب گزینه تایید مبلغ، وارد مرحله بعد می‌شود.
حالا مشتری می‌تواند مبلغ را به حساب اصلی یا حساب‌های متصل به کارت خود یا هر حساب یا کارت ملت دیگری که بخواهد واریز کند. در انتها نیز رسید در دو مرحله برش می خورد و به مشتری تحویل داده می‌شود.
مشتریان بانک ملت می‌توانند از این پس با مراجعه به شعب مستقل مرکزی، فلکه سوم تهرانپارس، چهار راه مولوی، پل تهران نو و منظریه کرج و همچنین پایگاه‌های مرکز خرید تیراژه و بهبودی تهران از خدمات این دستگاه‌ها به صورت شبانه روزی استفاده کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.