فیناپ به مشهد می‌رود/ فیناپ مشهد رویدادی برای یادگیری و تعامل در حوزۀ فین‌تک

نهمین رویداد فیناپ با عنوان «فیناپ مشهد» پنج‌شنبه 24 مرداد 98 در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود.

عصر بانک؛فیناپ که طی دو سال گذشته 8 رویداد آموزشی-تعاملی و 2 دورهمی برگزار کرده است، نهمین رویداد خود را با همکاری شهرداری مشهد، مرکز نوآوری شهری و مرکز نوآفرینی فینووا در مشهد برگزار خواهد کرد.

فین‌تک یا فناوری‌های مالی به معنای کاربرد نوآورانۀ فناوری در ارائۀ خدمات مالی است. توسعۀ آموزش‌های کاربردی در حوزۀ فین‌تک به تمام شهرهای کشور یکی از اهداف برگزارکنندگان رویداد فیناپ بوده است.

طی دو سالِ گذشته، فیناپ غیر از تهران، در دانشگاه شیراز و با حضور 100 نفر از علاقه‌‌مندان به این حوزه برگزار شده است و مشهد مقصد بعدی آن است.

این رویداد که با محوریت آموزش  برگزار خواهد شد سه بخش آموزشی با حضور متخصصان حوزۀ فین‌تک خواهد داشت. همچنین در این رویداد بخش راویان فیناپ با محوریت انتقال تجربه با حضور دو راوی برگزار خواهد شد. علاوه‌بر بخش شبکه‌سازی که بخش مهمی در رویدادها محسوب می‌شود، پنل گفتگویی با موضوعِ چالش‌ها و تجربه‌های کارآفرینی دور از پایتخت با حضور چند نفر از فعالان حوزۀ کارآفرینی و استارتاپی مشهد از دیگر بخش‌های این رویداد خواهد بود.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی https://evand.com/events/finupmd  مراجعه کنند.

آخرین اخبار، اطلاعات و تصاویر رویدادهای فیناپ در وب‌سایت رویداد فیناپ به نشانی http://finupevent.ir  و شبکه‌های اجتماعی آن با شناسۀ finupevent دردسترس قرار خواهد گرفت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.