شیوه فعال سازی رمز دوم پویا توسط اینترنت بانک و موبایل بانک قرض الحسنه رسالت

از اول خرداد ماه سال جاری استفاده از رمز دوم یک بار مصرف (رمز پویا) برای مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت به صورت اختیاری راه اندازی شد.

عصر بانک؛دارندگان کارت بانک قرض الحسنه رسالت که تمایل به امنیت بیشتر در حوزه پرداخت با رمز دوم دارند می‌توانند از طریق اینترنت بانک یا موبایل بانک قرض الحسنه رسالت، رمز پویا را دریافت و از آن استفاده کنند.

 

در ادامه، عصربانک روش دریافت رمز پویای بانک قرض الحسنه رسالت از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک را معرفی می‌کند:

 

فعال سازی رمز پویا از طریق اینترنت بانک

 

برای فعال سازی رمز پویا در سامانه اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت، مشتری ابتدا باید وارد سامانه اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت شود. سپس از  منوی "کارت"  وارد بخش "کارت های من" شده و بر روی کارت مورد نظر در روی قسمت "عملیات" کلیک نماید. سپس از منوی نمایش داده شده گزینه "مدیریت نوع رمز دوم" را انتخاب کند و پیغام نمایش داده شده را تایید کند.

فعال سازی رمز پویا از طریق موبایل بانک

 

  برای فعال سازی رمز دوم پویا در سامانه موبایل بانک قرض الحسنه رسالت، مشتری ابتدا باید وارد سامانه "موبایل بانک" قرض الحسنه رسالت شود. سپس از منوی "سایر" وارد بخش "عملیات کارت" شود. در ادامه مشتری باید گزینه "فعال / غیرفعال سازی رمز یکبار مصرف کارت" را انتخاب نماید و جهت فعال سازی رمز دوم پویا از لیست کارت، کارت های نمایش داده شده از طریق منوی کشویی رمز پویا، کارت مورد نظر را فعال کند.

شیوه دریافت رمز دوم کارت به صورت پویا از سامانه موبایل بانک قرض الحسنه رسالت

 

برای دریافت رمز دوم کارت به صورت پویا(یکبار مصرف) از سامانه موبایل بانک قرض الحسنه رسالت، مشتری باید وارد سامانه "موبایل بانک" قرض الحسنه رسالت سود و از منوی "سایر" ، وارد بخش "رمز یکبار مصرف کارت(رمز پویا)" شده وکارت مورد نظر که رمز پویای آن را قبلا فعال کرده را انتخاب نماید. در ادامه رمز پویا تولید و نمایش داده می‌شود و تا یک دقیقه معتبر می باشد.

 

لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان دریافت رمز پویا صرفا در سامانه بانکداری موبایلی بانک قرض الحسنه رسالت فراهم می‌باشد و اپلیکیشن و سامانه دیگری جهت دریافت رمز وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.