مدیرعامل‌پست‌بانک‌ایران: متناسب با مأموریت‌های جدید بانک، محصولات جدید خلق می‌کنیم

دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران درجلسه بررسی عملکرد حوزه اعتباری‌ و وصول مطالبات بانک گفت: باید به دنبال خلق محصولات جدید متناسب با مأموریت‌ها و مسئولیت‌های قانونی بانک باشیم تا بتوانیم علاوه بر ایفای بهینه مسئولیت‌ها، مشتری و منابع جدیدی نیز جذب کنیم.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، وی با اشاره به لزوم تقویت عوامل مؤثر برکاهش نرخ تجهیزمنابع تأکید کرد: باید برنامه‌های مناسبی برای حوزه اعتباری در دوبخش مولد و غیرمولد و همچینن وصول مطالبات تهیه و عملیاتی گردد تا بتوانیم در امر اشتغال‌زائی و رونق تولید کشور بیش‌ازپیش اثرگذار باشیم.

 

شیری آموزش مستمر کارکنان را بسیارمهم برشمرد و افزود: هزینه‌‌کردن در این زمینه نوعی سرمایه‌گذاری است. درواقع همه واحدها باید نیازهای آموزشی تخصصی و کاربردی خودشان را در راستای سند تحول بانک احصاء کرده و با همکاری حوزه آموزش نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در ادامه ضمن تأکید بر رفع مشکل کسری نیروی انسانی واحدهای اجرائی گفت: بایستی روند اخذ مجوزهای لازم برای جذب نیرو هرچه سریعتر انجام شود تا واحدهای اجرائی به‌خوبی تقویت ‌شوند.

وی حوزه‌ اعتباری بانک را بسیارمحوری و حیاتی دانست و تصریح کرد: بایستی با نظارت و کنترل بیشتر، برنامه تخصیصی را درراستای مأموریت‌های محوری بانک هدایت نمائیم.

شیری تأکید کرد: خدمت قرض‌الحسنه، ابزار مهمی برای تجهیزمنابع بانک و کمک به نیازمندان به ویژه جوانان است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از این ابزار استفاده کرده و علاوه بر رفع احتیاجات ضروری هموطنان به ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه نیز کمک کنیم.

وی خدمات ضمانت‌نامه را نیز ابزار مناسبی برای درآمدزائی، جذب‌ منابع و جذب مشتری دانست و افزود: شناسائی مشتریان خوشه‌ای، ابزار مناسبی است که هرمشتری چندین مشتری را با خود به بانک می‌آورد و همه شعب باید از این ابزار به خوبی استفاده کنند.

شیری درپایان تأکید کرد: گزارش‌ عملکرد بانک در تمامی حوزه‌ها باید کارشناسی شده، دقیق، کاربردی و به صورت دوره‌ای و مقایسه‌ای تهیه و ارائه شود. درواقع گزارش‌های تهیه شده به ویژه در حوزه اعتباری، سند بانک است و باید قابل تجزیه‌وتحلیل و دفاع باشد.

همچینن در این جلسه مهندس فلاح عضو هیات مدیره، ابوطالب فلاحی مدیر امور اعتباری و وصول مطالبات و رؤسای ادارات کل و کارشناس این امور حضور داشتند که گزارش‌های لازم را ارائه کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.