چند کسب و کار در «سککوک» ثبت شده است؟

سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار موسوم به سککوک که با حمایت بانک ملی ایران راه اندازی شده، استقبال خوبی از سوی فعالان اقتصادی را شاهد است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این سامانه که اواخر اسفند ماه سال گذشته و در رویداد «ملی شو 2» رونمایی شد، اکنون شش هزار و 450 صاحب کسب و کار را در خود جای داده است.

 

صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی می توانند با عضویت در این سامانه، کالا، خدمات و محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.

 

طراحی، برنامه ریزی و هدایت فعالیت های زنجیره های تأمین با هدف ایجاد ارزش خالص بیشتر، هماهنگ سازی میزان و شکل عرضه با میزان و شکل تقاضا، ارائه کارت اعتباری به منظور خرید از فروشگاه های سککوک، فراهم کردن مجموعه ای از راه حل های تأمین مالی خرید و انتقال کالاها و محصولات از فروشندگان به خریداران در طول زنجیره تأمین، هماهنگ سازی جریان داده ها، اداره مواد اولیه، تولید، بسته‌بندی، اداره موجودی و حمل و نقل از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.

 

ابزارهای نوین پرداخت اعتباری و مدت دار برای انجام معاملات تجاری در این سامانه در نظر گرفته شده و امکان تخصیص ویترین اختصاصی به هر کسب و کار به منظور عرضه کالا و خدمات خود بدون محدودیت به سایر اعضا و مصرف کنندگان عمومی نیز در آن در نظر گرفته شده است.

 

کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی کارکرد این سامانه و ثبت کسب و کار در آن در سایت سککوک به نشانی sakkook.ir قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.