تسهیل خدمات بانکی برای مشتریان حقوقی با نت بانک شرکتی

بانک سامان باهدف تسریع در عملیات بانکی و مدیریت حساب ها برای مؤسسات، شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، اقدام به طراحی و عرضه «نت بانک شرکتی» کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سامان، نت بانک شرکتی سامان این امکان را برای تمامی مشتریان حقوقی فراهم می کند که بدون مراجعه به شعبه و در کوتاه‌ترین زمان تمامی خدمات بانکی ازجمله دستور انتقال وجه، مشاهده صورت‌حساب، مشاهده وضعیت دسته‌چک، مشاهده تسهیلات و سایر امور بانکی خود را انجام دهند.

 

همچنین نت بانک شرکتی بانک سامان با استفاده از ابزار شرکت یار، این امکان را فراهم کرده تا شرایط انتقال وجه در این درگاه الکترونیک بر اساس روزنامه رسمی شرکت انجام پذیرد.

 

همچنین شخص حقوقی، کاربران شرکت خود را به عنوان کاربر مجازی شرکت تعریف کرده و به آن ها بر اساس تصمیم خود اختیارات مشاهده و ثبت درخواست عملیات بانکی را می دهد.

 

علاوه بر این در نت بانک شرکتی، میزان و سقف برداشت یا نقل‌وانتقال وجوه متناسب با نیاز مشتری و بر اساس بازه های زمانی روزانه و ماهانه قابل تنظیم است.

 

گفتنی است، متقاضیان برای فعال‌سازی و استفاده از خدمات نت بانک شرکتی، باید به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این محصول، می‌توانند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.