تحول در پرداخت‌های تجاری جهانی با راهکار B2B ویزا

شرکت ویزا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رابط B2B ویزا را به صورت رسمی به بازار ارائه کرده است. کوین فالن، مدیر راه‌حل‌های جهانی ویزا در مورد این پلتفرم جهانی در سال 2017 صحبت کرده است.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛شرکت ویزا  اعلام کرد که ورود شبکه رابط B2B ویزا به بازار، بانکها را قادر می‌سازد تا فرایند ارزش آفرینی در پرداخت جهانی برون مرزی را امن‌تر و سریع‌تر انجام دهند. ورود رابط B2B ویزا بیش از 30 مسیر تجاری بین‌المللی را پوشش خواهد داد و به دنبال توسعه تا 90 بازار تا پایان سال 2019 است.

 

کوین فالن اضافه کرد رونمایی از رابط B2B ویزا یک نقطه عطف مهم در صنعت است.  ما با این راهکار، اصطکاکی که به عنوان نقاط درد در صنعت هستند را حذف می‌کنیم و  پرداخت‌ها را سریع‌تر و ساده‌تر انجام می‌دهیم. در حالی که  شفافیت و پیوستگی داده‌ها حفظ می‌شود.

 

همان‌گونه که می‌دانید، پرداخت برون مرزی به صورت سنتی به کندی و با سیستم ارتباطات بانکی دهه‌های گذشته صورت می‌گیرد. بنابراین ایجاد این فضا برای شرکتهای مالی و کل مردم ارزشمند است. البته ما از ترکیب داده‌های رابط منحصربفرد B2B ویزا با تکنولوژی بلاکچین، توسعه API و ارزشی که در مقابل شبکه موجود ویزا به ارمغان می‌آورد، کاملاً آگاه نیستیم.

 

ویزا با شرکا و موسسات مختلفی کار کرده است تا شبکه را در مقیاس بازار ارائه کند. این شرکا شامل شرکت Bottomline، و موسساتی شامل کامرس بانک و کارنر بانک هستند.

 

سام همیلتون، معاون ارشد توسعه داده‌ در ویزا گفت، با رابط B2B ویزا، ما می‌توانیم از دارایی‌های موجود ویزا، تخصص در امنیت سایبری، حریم خصوصی داده‌ها، مقیاس شبکه‌مان و لایه گذاری عناصر جدید تکنولوژی داده‌ها برای برآوردن نیازهای صنعت استفاده کنیم.

 

ترجمه از paymentsjournal
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.