مرکز نوآوری خدمات انفورماتیک راه‌اندازی می‌شود

مرکز نوآوری شرکت خدمات انفورماتیک امروز در حاشیه نمایشگاه اینوتکس2019 با امضا قرارداد مشترکی بین شرکت خدمات انفورماتیک و شرکت هم‌آوا، راه‌اندازی می‌شود.

عصر بانک؛مرکز نوآوری شرکت خدمات انفورماتیک طی تفاهم نامه‌ای مشترک در مدت 2 ماه آینده در کارخانه نوآوری آزادی راه اندازی می‌شود.

 

رضا کلانتری روز چهارشنبه در این مراسم گفت: امروز مهمترین اتفاق این است که یک همکاری مشترک بین نهادهای استارتاپی و شرکت‌های بزرگ مالی در حال تحقق است و یک دریچه راهبردی در سازمان‌ها در حوزه مالی است.

وی بیان کرد: هدف از همکاری مشترک یک برنامه چند ساله خواهد بود، سال اول با برنامه شتابدهی در نظر گرفته شده است و استارتاپ ها در زمینه مالی رشد خواهند کرد. آنچه بیش از اندازه اهمیت دارد استارتاپ هایی که در راه هستند به بدنه خدمات مخابراتی متصل شوند، امیدواریم 10 سال آینده اولین یونیکورهای پرداخت از این مرکز خارج شوند.

در این آئین همچنین سید ابوطالب نجفی مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک گفت: صنعت بانکی با سرعت در حال تغییر و تحول است و از دو جهت صورت می‌گیرد، یکی از لحاظ شبکه فناوری و دیگری فین تک‌ها که شبکه بانکی از این چالش‌ها استفاده کند و آن را فرصت ببینند.

وی ادامه داد: ما در شرکت خدمات انفورماتیک حمایت از این فین تک‌ها را دنبال می‌کنیم و چون تجربه کافی در زمینه فین تک نداشتیم در نظر گرفتیم با بخش خصوصی زمینه کاری را برای شرکت‌های جدید و اشتغال جوانان ایجاد کنیم و جوانان را به سمت صنعت مالی و بانکی کشور هدایت کنیم.
گفتنی است این مرکز ظرف 4 هفته آینده تجهیز و تا 2 ماه دیگر راه اندازی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.