سیر نزولی بیت کوین به زیر هشت هزار دلار

ارز های مجازی در هفته گذشته سیر نزولی داشته‌اند، این در حالی است که ایالات متحده آمریکا و فیس‌بوک می‌خواهند گزارشی از وضعیت ارزهای مجازی در اختیار خود را ارائه دهند.

عصر بانک؛ به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین در روز گذشته سه درصد کاهش یافت که با رقم هفت هزار و 870 دلار در اوج شلوغی بازار معامله شد. با توجه به نمودار هفتگی شاهد کاهش هشت درصدی ارزش این ارز مجازی هستیم.

11

بر اساس آمار«کوین تلگراف» ارزش «ای تی اچ» دومین ارز مجازی بزرگ نیز به مجموع 26 میلیارد دلار رسید. همینطور «ایکس آر پی» نیز به رقم 17 میلیارد و 300 میلیون دلار رسید.

2

نمودار ها نشان می‌دهد که ای تی اچ با کاهش سه و نیم درصدی ارزش خود در طول 24 ساعت گذشته مواجه بوده است. ای تی اچ نیز در حدود 244 دلار معامله شد. همینطور در هفته گذشته این ارز به میزان هشت و شش دهم درصد از ارزش خود را از دست داده است.

3

ایکس آر پی نیز با کاهش چهار درصدی در طول 24 ساعت گذشته همراه بوده است که هم اکنون با رقم چهار دهم درصد در هفته معامله می‌شود.

4

در میان 20 ارز مجازی، ارزی که بیشترین کاهش را به خود دیده است تزوس (ایکس تی زد) است  که با هفت و دو دهم درصد کاهش نسبت به هفته قبل خود رو‌به‌رو بوده است.

 

به گزارش کوین تلگراف دولت ایالات متحده آمریکا  قرار است گزارشی از وضعیت موجود ارزهای مجازی ارائه کند. فیس‌بوک نیز گزارش کاری از ارزهای مجازی در اختیار خود را منتشر خواهد کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.