نمودار/ بیت‌کوین در میانه 2 قعر؛ احتمال جهش دوباره

بیت‌کوین در بالای هفت هزار و 500 دلار علائم مثبتی را به سرمایه‌گذاران نشان داده است که قطعا با رسیدن آن به مرز هشت هزار دلار، شاهد رقابت سنگین اهالی این ارز دیجیتال خواهیم بود.

عصر بانک؛به نقل از نیوز بیت کوین، اخیرا بیت کوین ارزش هفت هزار و 440 دلار را تجربه کرد که این ارز در برابر دلار شاهد ثبات نسبی بود و همینطور سرمایه‌گذاران از کاهش بیشتر ارزش این ارز جلوگیری کردند. این ارز شاهد یک تنفس در اطراف هفت هزار و 500 دلار بود که بتواند به تدریج اصلاحیه‌های افزایشی خود را ثبت کند.

 

در حالی که این ارز هم اکنون ارزش بالای هفت هزار و 700 را تجربه می‌کند و یک روند مقاومتی نیز پیش رو دارد که خطی خشن را در پیش بینی‌ها ارائه کرده است. یک خط خشن دیگر نیز مقاومتی را حول هفت هزار و 800 تشکیل داده است.

 

حال ایجاد یک خط جدید بالای هشت هزار می‌تواند مژده یک روند صعودی دیگر را به سرمایه‌گذاران بدهد که در این صورت مقاومت بعدی حول هشت هزار و 144 دلار شکل خواهد گرفت و اصلاحیه‌های هفت هزار و441 تا هشت هزار و 575 دلار را شکل خواهد داد.

Bitcoin-6

همینطور که در شاخص‌ها مشخص است، بیت کویین در رقمی بالای هفت هزار و 600 دلار عرضه می‌شود که انتظار می‌رود با رسیدن آن به هفت هزار و 950 تا هشت هزار دلار، رقابت در این بازار رو به فزونی بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.