نمودار/ بیت کوین در انتظار جهش 75 درصدی

به گفته کارشناسان نوسانات بازار ارز مجازی نباید سرمایه‌گذاران را به تصمیم‌های هیجانی وا دارد. این در حالی‌است که شرکت‌های صنعنی نیز اخیرا به بیت‌کوین علاقه مند شده‌اند.

عصر بانک؛ به نقل از سی‌ان‌ان، از دسامبر 2018 در طول 168 روز ارزش بیت کوین به میزان 130 درصد در مقابل دلار افزایش پیدا کرده است. همین‌طور این ارز پس از تجربه‌ کاهش سه هزار و 150 دلاری هم اکنون در حال بازیابی خود است.

1

 

«جاش راجر» مطابق تحلیل زمانی خود از این ارز می‌گوید: «طی دو سال آینده قیمت این ارز آن به ثبات نسبی خواهد رسید. این سنت بازار بیت کوین بوده است که در پی کاهش‌های ناگهانی با افزایش بی‌سابقه همراه خواهد بود.»

 

اگر چه بیت کوین با کاهش 11 درصدی به مقدار هشت هزار دلار رسید اما بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند که  در پی این قعر، شاهد صعودهای مثبتی خواهیم بود.

 

بازارهای بورس ضمن عرضه دو میلیارد دلار ارزهای مجازی تحت مدیریت شاهد بیشترین افت و خیز خود در سه ماهه ابتدای سال بوده‌اند.

 

سرمایه‌گذاران امیدوارند با افزایش تقاضا برای این ارز خریداران خُرد بتوانند سود خوبی از فروش آن کسب کنند. مطابق گفته‌ یکی از خریداران، برخی از سرمایه‌گذاران با دیدن نشانه‌های کاهش، شروع به فروش ارز می‌کنند که این اقدام ساده‌لوحانه‌ای در بحث ارزهای مجازی است. شاید این تفاوت عمده این ارز با ارز های کاغذی باشد.

 

وی همچنین گفت: «برخی سرمایه‌گذاران می‌خواهند حتما این ارز به بیشینه قیمت برسد که آن را به فروش برسانند. در صورتی که ما باید به دنبال پول درآوردن باشیم نه اینکه نسبت به  فتح قله تعصب داشته باشیم. من از میزان هشت هزار و 500 دلار ارز را فروختم و باز از مقدار هشت هزار و 300 دلار  خریداری کردم».

chart 2

 

به دلیل افزایش‌های اخیر، کارخانه‌های صنعتی نیز به بیت کوین روی آورده‌اند که خود نشانه‌ای از اعتماد بخش صنعتی جامعه به آن است. شرکت‌هایی چون «گیمنی» و «کامرون وینکلووس» اخیرا با سرمایه گذاری در این ارز باعث جلب اعتماد سایر بخش‌های صنعتی به بیت کوین شده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.