نمودار/ کدام کشورها پرداخت موبایلی بیشتری دارند؟

ارزش تراکنش سالانه هر مشتری در ایالات متحده، انگلیس و فرانسه بیشتر از چین است.

عصر بانک؛مطابق آمار دیجیتال مارکت اوت لوک، امسال بیش از پانصد میلیون نفر از چینی ها، خریدهایشان را از فروشگاه های فیزیکی، کافه ها و رستوران ها با موبایل پرداخت کردند که این عدد معادل نرخ نفوذ بیش از 35 درصد و بالاترین نرخ در جهان است.

نمودار/ کدام کشورها پرداخت موبایلی بیشتری دارند؟

بازار در حال توسعه اپلیکیشن های پرداخت موبایلی در چین توسط بازیگران بزرگ مانند علی پی و وی چت پی تسخیر شده  و این شرکت ها مورد پذیرش فروشندگان، رستوران ها و خریداران قرار گرفته اند. در کشوری که شرکت‌های کوچک بسیاری در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند و استفاده از کارت های اعتباری هرگز به میزان قابل قبول مورد پذیرش قرار نگرفت، هدایت مستقیم کسب و کارها از پول نقد به پرداخت های موبایلی عامل قابل توجهی است.

البته هنوز، ارزش تراکنش سالانه هر مشتری در ایالات متحده، انگلستان و فرانسه بیشتر از چین است. پیش بینی می‌شود میانگین پرداخت هر مشتری چینی با اپلیکیشن های موبایلی به 1100 دلار در سال 2019 برسد، که این میزان در انگلستان 2400 دلار و در ایالات متحده 3000 دلار خواهد بود. در حالی که نرخ نفوذ اپلیکیشن‌های موبایلی در  هند و اندونزی نیز پس از چین به بالاترین سطح در جهان رسیده، میانگین هزینه هر مشتری در این بخش به میزان قابل توجهی پایین است که این نشان دهنده استفاده های نامنظم توسط تنها چند بخش بزرگ از مشتریان در این کشورها است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.