بیت‌کوین دوباره به قله می‌رسد؟

برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیت‌کوین باری دیگر به قیمت 20 هزار دلار خواهد رسید.

عصر بانک؛بیت کوین که یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده در جهان محسوب می‌شود در یک سال اخیر با نوسانات شدید در ارزش خود در برابر دلار مواجه شده و همین امر نیز موجب شد که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران پیش‌بینی‌های بسیار متناقضی درباره سرنوشت و آینده بیت کوین ارائه و منتشر کنند.

 

قیمت بیت کوین که در سال‌های اولیه معرفی و عرضه آن کمتر از چند دلار بود در دسامبر سال 2017 میلادی به بیشترین حد خود یعنی مرز 20 هزار دلار نیز رسید و از آن زمان مورد توجه بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در جهان واقع شد و خیل عظیمی از افراد نیز توانستند با استخراج و خریداری این ارز دیجیتال به ثروت کلانی دست یابند. البته بعد از آن ارزش بیت کوین در سال گذشته یک سقوط بی‌سابقه را نیز تجربه کرد و ارزش آن به 3000 دلار نیز رسید و موجب شد بسیاری از معامله گران از سرمایه‌گذاری در آن خودداری کنند. ولی به نظر می‌رسد که این سقوط نتوانست جلوی محبوبیت بیت کوین را بگیرد و خیل عظیمی از کاربران و مشتریان در سراسر جهان همچنان علاقه زیادی به تراکنش از طریق این عرض رمز علاقه نشان دادند.

 

اما حالا برخی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی Factor Trading برآورد کرده‌اند که بیت‌کوین در سال جاری میلادی باری دیگر به قیمت 20 هزار دلار خواهد رسید و مجدداً به طی مسیر صعودی خود ادامه خواهد داد. این خبر بدون شک خبر بسیار خوشایندی برای علاقمندان به خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در این ارز رمز دیجیتال به شمار خواهد رفت چرا که موجب می‌شود باری دیگر سرمایه‌های آنها ارزش بسیار بیشتری یافته و خیل عظیمی از مشتریان نیز به سمت و سوی آن کشانده شوند.

 

بر اساس گزارش وب سایت کوین تلگراف، قیمت این ارز دیجیتال رمزنگاری شده در روزهای گذشته سیر صعودی قابل توجهی را تجربه کرده و با رد شدن از مرز 5 هزار و 800 دلار، رکورد بیشترین قیمت سال 2019 را شکسته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.