فناوری‌های جدید پلتفرم احراز هویت دیجیتال UID رونمایی می‌شود

برای اولین بار در ایران، پلتفرم احراز هویت دیجیتال UID از فناوری‌های پیشرفتهٔ خود در راستای ارائهٔ خدمات e-KYC در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه رونمایی خواهد کرد.

عصر بانک؛اپلیکیشن احراز هویت دیجیتال UID که اسفندماه 97 با ارائهٔ هویت دیجیتال برای دانشجویان پردیس منابع طبیعی دانشگاه تهران رونمایی شده بود، هم‌گام با نظام مالی جهانی و برای اولین بار در نظام مالی کشور، خدمات احرازهویت غیرحضوری (e-KYC) خود را در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه رونمایی خواهد کرد. فناوری‌های پیشرفته پردازش چهره (DIP) و پردازش متن (OCR) از امکانات جدید این اپلیکیشن است.

 

UID به عنوان اولین پلتفرم رگ‌تگ و احراز هویت بر بستر اینترنت (e-KYC) در ایران، می‌تواند اتفاقات مهمی را در نظام مالی کشور ایجاد کند که از جملهٔ آن می‌توان به ارائهٔ زیرساخت لازم برای شروع بانکداری بدون شعبه در کشور و ارائهٔ بستر لازم برای سرمایه‌گذاری آنلاین مطابق با استانداردهای بین‌المللی اشاره کرد. این اپلیکیشن ضمن حفظ حریم شخصی کاربران و ارتقاء تجربهٔ کاربری آنها، می‌تواند سطح خدمات غیرحضوری را برای بانک‌ها، کارگزاران بیمه، بورس و سایر مجموعه‌هایی که برای افزایش امنیت مبادلات خود به احراز هویت کاربران نیاز دارند را افزایش دهد.

ازاین‌رو یوآیدی از تاریخ 2 الی 5 اردیبهشت در بزرگ‌ترین رویداد ایران در زمینهٔ بورس، بانک و بیمه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 41B غرفهٔ 9 حضور خواهد داشت و امکانات یوآیدی را به متخصصان و علاقه‌مندان معرفی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.