بانوی ایرانی، تأثیرگذارترین زن 2019 سیلیکون ولی

«ندا طباطبایی» بانوی ایرانی‌تبار مقیم کانادا به‌پاس تلاش‌های فراوان در زمینه توسعه، پیاده‌سازی و رهبری استراتژی‌های نوآورانه در کسب‌وکار، موفق به دریافت عنوان تأثیرگذارترین زن سال 2019 شده است و یک ماه دیگر، جایزه خود را دریافت خواهد کرد.

عصر بانک؛بر اساس اعلام مجله کسب‌وکاری «سیلیکون ولی» (Silicon Valley Business Journal) که سالانه به تجلیل از 100 زن تأثیرگذار می‌پردازد، «ندا طباطبایی» نایب‌رئیس هوش تجاری تیم هاکی روی یخ «سن خوزه شارکز» در کانادا توانست برای نخستین بار به‌عنوان زن ایرانی‌تبار این جایزه را از آن خود کند.

 

طباطبایی که در دوران طفولیت، به همراه خانواده به کانادا سفر کرده است، موفق به کسب مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تورنتو شد و سپس در همین رشته شروع به فعالیت کرد؛ او پس از طی مدارج پیشرفت، به سمت نایب‌رئیس هوش تجاری تیم هاکی روی یخ سن خوزه شارکز منصوب شد.

در آخرین دستاوردها، این بانوی ایرانی‌تبار، موفق به ایجاد یک سیستم قیمت‌گذاری پویا و پیشرفته در تیم فروش شارکز شده است که استفاده از این سیستم به شارکز این امکان را می‌دهد که خدمات بهتر و دقیق‌تری را ارائه دهند و با توجه به میزان عرضه و تقاضا، تجارب بیشتری را با طرفداران و بودجه متنوع آنان داشته باشند. در حقیقت تلاش‌های او درزمینهٔ توسعه، پیاده‌سازی و رهبری استراتژی‌های نوآورانه در کسب‌وکار کلی این تیم به بار نشسته است.

به‌این‌ترتیب تیم هاکی روی یخ سن خوزه شارکز موفق شده که طرفداران زیادی را به خریدن محصولاتش جلب کند و در این زمینه رکوردهای موجود را بشکند.

«جاناتان بچر»، رئیس سن خوزه شارکز ضمن ابراز خرسندی از این موضوع گفت: شرکت شارکز، پیشگام در صنعت ورزش و سرگرمی با مفاهیم نوآورانه‌ای که وضعیت موجود را به چالش می‌کشد، است که ندا طباطبایی از زمان پیوستن به آن، عمیقاً برای کمک به بهبود عملیات کسب‌وکار و برقراری ارتباط با طرفداران تلاش کرده است.

 

 دیگر خدمات ارزنده این بانوی ایرانی

بر اساس گزارش تارنمای باکس نیوز باکس، پشتیبانی و کمک به رشد و توسعه زنان در محل کار و در صنعت ورزش، چیزی است که طباطبایی با شور فراوان ادامه می‌دهد. بر همین اساس، او یک شبکه ورزش و سرگرمی زنان شارکز را از میان کارمندان زن این شرکت راه‌اندازی کرده است.

وی همچنین در تاریخ 28 مارس 2019، اولین «Women of Teal» و پنلی شامل زنان مدیر ارشد در سیلیکون ولی را در مرکز شارکز راه‌اندازی کرد که این امر فرصتی برای معرفی زنان برجسته شبکه فراهم کرد.

علاوه بر این طباطبایی هنوز به عضویت خود در سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه‌ای نظیر بنیاد شارکز و WiST (زنان حاضر در تکنولوژی ورزشی) ادامه خواهد داد و همانند چند سال گذشته در همایش‌های مختلف سخنرانی‌هایی خواهد کرد تا بر اهمیت تحلیل دیتای بازخورد تأکید کند.

قرار است، یک ماه دیگر (26 اردیبهشت‌ماه)، این جایزه طی مراسمی در هتل فرمونت در سن خوزه به وی اهدا شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.