سکه رکورد 5 میلیون تومان را زد/ طلا گرمی 470 هزار تومان

بازار سکه و طلا روزهای پرالتهابی را پشت سر می گذارد، وضعیت نرخ ها در این بازار از ابتدای هفته جاری تاکنون ثبات خود را از دست داده و از روز گذشته تا کنون بیش 240 هزار تومان بر قیمت سکه افزوده شده است.

عصر بانک؛ رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره وضعیت بازار سکه و طلا گفت: از روز گذشته نوسان شدید قیمت ها اتفاق افتاده به طوری که روزگذشته 230هزار بر قیمت سکه به نسبت روز شنبه افزوده شده و امروز هم 240هزار تومان بر نرخ آن افزوده شده و باید گفت در 4روز گذشته 470هزار تومان بر قیمت سکه افزوده شده است.

 

محمد کشتی آرای افزود: به دلیل افزایش نرخ ارز، بازار سکه و طلا تحت تاثیر قرار گرفته و قیمت سکه به بیش از 5میلیون و 100هزار تومان افزایش یافته است. 

 

وی توضیح داد: نوسان قیمت ها از روز گذشته شدید شده و تا شهر امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را به 5میلیون و 150 هزار تومان افزایش داد. 

 

وی ادامه داد: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 4میلیون و 910هزار تومان، نیم سکه 2میلیون و 800هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 790 هزار تومان و سکه های گرمی 941هزار تومان قیمت گذاری شده است. 

 

این فعال بازار طلا و جواهر درباره میزان حباب سکه گفت: حباب سکه به نسبت روزهای گذشته کاهش داشته و به سمت واقعی شدن در حرکت است به طوری که اکنون حباب سکه به 510هزار تومان کاهش یافته است. 

افزایش قیمت سکه و طلا 20 فروردین

وی بیان کرد: داد و ستدها به سمت واقعی شدن پیش می رود. 

 

کشتی آرای خاطر نشان کرد:‌با توجه به نوسان قیمت ها به نظر می رسد به سمت نرخ های مهرماه 97 در حرکت باشیم. 

 

وی تاکید کرد: نوسان بازار سکه و طلا شدید است و حتی نمی توان برای ساعات آینده نسبت به قیمت ها پیش بینی کرد. 

 

وی درباره قیمت هر مثقال طلا گفت: در بازار هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری به 2میلیون و 35هزار تومان رسیده و هر گرم طلای 18 عیار نیز 470 هزار تومان داد و ستد می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.