ورود 195 عضو جدید به باشگاه ثروتمندان

سال گذشته 195 نفر برای اولین بار طعم داشتن ثروت یک میلیارد دلار و بالاتر را چشیدند که از این میزان، 71 درصد این افراد میلیاردرهای خودساخته بودند.

عصر بانک؛در فهرست امسال نام میلیاردرهایی از 33 کشور جهان به چشم می‌خورد که در 16 زمینه مختلف نظیر صنعت، املاک، تکنولوژی و مد فعالیت داشته‌اند. ثروتمندترین فرد معرفی شده در این فهرست، کولین هوآنگ 39 ساله از چین است که پس از پایان تحصیلاتش در دانشگاه ویسکانسین، به عنوان مهندس نرم افزار در شرکت گوگل استخدام شد و اکنون ثروتی معادل 13.5 میلیارد دلار دارد.

 

بیشترین میلیاردرهای جهان که سال گذشته وارد باشگاه ثروتمندان شده‌اند را ثروتمندان چینی تشکیل می‌دهند و پس از آنها، ثروتمندان کشورهای آمریکا، برزیل، تایوان، هند، فیلیپین، روسیه، فرانسه، آلمان، ژاپن، تایلند، کانادا، ایتالیا، هلند، اتریش، بلژیک، جمهوری چک و دانمارک در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

 

از جمله مشهورترین افراد حاضر در این فهرست می‌توان به دنیل اک و مارتین لورنزون، بنیان گذاران سوئدی "اسپاتیفای" اشاره کرد که اکنون 26 میلیارد دلار ارزش و 87 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. نام کایلی جنر، جوان‌ترین ثروتمند تاریخ جهان که در 21 سالگی به ثروت یک میلیارد دلاری رسید نیز در این فهرست به چشم می‌خورد. جنر بنیان‌گذار و مدیر عامل یک شرکت محصولات آرایشی-بهداشتی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.