از “تل‌بانک” سامان، تلفنی خدمت بانکی بگیرید

مرکز خدمات تل بانک باهدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان به خدمات بانکی در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی آماده ارایه خدمات به مشتریان خواهد بود.

عصر بانک؛به گزارش سامان رسانه، مشتریان بانک سامان برای استفاده از این خدمت غیر حضوری کافی است رمز اول و دوم تل‌بانک  خود را از شعبه دریافت کنند و ازاین‌پس بدون مراجعه به شعب سامان و فقط از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان مرکز خدمات تل بانک خدمات بانکی و مشاوره ای دریافت کنند.

 

این گزارش حاکی است مشتریان از طریق تلبانک ضمن دریافت اطلاعات بانکی، خدماتی مانند افتتاح سپرده جدید، انتقال وجه سپرده‌ای، انتقال بین‌بانکی، انتقال وجه باکارت، مسدودی کارت، مسدود کردن و ثبت مبلغ چک‌های صادره و… را انجام دهند.

 

بر اساس این گزارش ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه تِل‌بانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک ( رمز اول تلفن‌بانک) از سوی مشتری است که از طریق صفحه‌کلید تلفن امکان‌پذیر است.

 

گفتنی است تمامی خدمات درگاه تِل‌بانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تل‌بانک به مشتری ارائه می‌شود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِل‌بانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تل‌بانک یا رمز دوم کارت توسط مشتری است.

 

علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات می‌توانند از ساعت 7:30 تا 22:30 از طریق تماس با شماره 0216422 با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.