724 بهترین اپلیکیشن موبایلی کشور شد

در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، اپلیکیشن 724 عنوان بهترین اپلیکیشن موبایل را در میان بیش از 6000 اپلیکیشن شرکت کننده در این رویداد کسب کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران که 25 و 26 دی‌ماه در سالن همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزار گردید، تندیس بهترین اپلیکیشن موبایلی، توسط سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به شرکت پرداخت الکترونیک سامان بابت توسعه و انتشار اپلیکیشن 724 اهدا شد.

 

724 در حال حاضر با بیش از 4 میلیون کاربر، یکی از پرتراکنش‌ترین اپلیکیشن‌های پرداختی کشور است که خدمات متنوعی همچون خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت انواع قبوض خدماتی و جریمه راهنمایی و رانندگی، کارت به کارت، خرید بیمه و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین در اختتامیه این جشنواره، شبکه پرداخت پی (Pay.ir) از استارت‌آپ‌های موردحمایت و همکار با سپ، عنوان بهترین وب سایت در بخش خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت از دیدگاه داوران را کسب کرد.

جشنواره وب و موبایل ایران، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تأسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.