با PINPAD ایران کیش بدون دغدغه پرداخت کنید

آیا می‌دانستید با دستگاه PINPAD ایران کیش می‌توانید امنیت پرداخت مشتریان خود را افزایش دهید و باعث رضایت بیشتر مشتری شوید.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید و پرداخت وجه با دستگاه کارتخوان، مجبور به در اختیار گذاشتن کارت و اعلام رمز کارت به پذیرنده کارتخوان شده‌اید.

در اختیار گذاشتن کارت و اعلام رمز کارت، علاوه بر اینکه به افراد سودجویی که کارتخوان را در اختیار دارند امکان سوء استفاده از کارت را می‌دهد و فرد دارای کارتخوان می‌تواند با یک دستگاه اسکینر از داده کارت شما کپی بگیرد و در زمان مناسب از کارت شما برداشت کند، بلکه امکان این نیز وجود دارد که دزدی از رمز شما مطلع شود و در زمان مناسب کارت شما را بدزدد و از کارت شما وجه برداشت کند.
راهکار چیست؟
امروزه با توجه به اهمیت حفظ امینت اطلاعات پرداخت برای مشتریان بانکی، هنوز خبرهای زیادی از کپی برداری کارت و برداشت غیرمجاز از کارت شنیده می‌شود. این معظل که بیشتر به دلیل فرهنگ پرداخت مردم ایران، اعتماد به فروشنده و ناشی از اعلام کردن رمز کارت بانکی است را می‌توان به راحتی کاهش داد.
راهکار این مشکل، استفاده از دستگاه PINPAD  ایران کیش است. با استفاده از این دستگاه نه تنها مشتری می‌تواند شخصاً کارت را در دستگاه بکشد و رمز را خود وارد کند، بلکه از طرف دیگر فروشنده یا پذیرنده در مرحله دریافت وجه مورد نظر از نظر زمانی صرفه جویی می‌کند، زیرا هر مشتری شخصاً به پرداخت وجه اقدام می‌کند و نیازی به درگیر شدن فروشنده در عملیات پرداخت نیست.
PINPAD چگونه کار می‌کند؟
دستگاه PIN PAD یک صفحه کلید خارجی است که از طریق یک کابل دوسر سوکت به دستگاه POS متصل می‌شود.
قابلیت‌ها و مزایای دستگاه  PINPAD
از جمله قابلیت‌ها و مزایای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• 1. کشیدن کارت توسط دارنده کارت
• 2. وارد کردن رمز توسط دارنده کارت، جهت جلوگیری از پژواک (بلند اعلام کردن) رمز
• 3. محصول به صورت رایگان در اختیار پذیرندگان قرار خواهد گرفت
• 4. مشمول اصنافی می‌باشد که ماهیت صنف آنها به صورت باجه‌ای می‌باشد
• 5. این دستگاه صرفا قابلیت اتصال به مدل دستگاه‌های LAN POS و DIALUP و PC POS را دارد
چگونگی تهیه PINPAD  ایران کیش 
برای تهیه این ابزار کمکی پرداخت، متقاضیان در صورت در اختیار داشتن دستگاه POS ایران‌کیش می‌توانند نسبت به پر کردن فرم در لینک ذیل اقدام نمایند.
https://www.irankish.com/Home/RegisterPinPad
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.