حمایت سپ از هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به عنوان حامی حضور خواهد داشت.

عصر بانک؛در این رویداد که با شعار «انقلاب بلاک‌چین» برگزار می‌شود، سپ با معرفی استارت‌آپ اول بلاک به عنوان اولین شرکت تخصصی در زمینه فناوری زنجیره بلوک و رمزارز در ایران، به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه بلاک‌چین خواهد پرداخت.

 

در این راستا، دو محصول اول آی‌دی و اول‌درگاه که تازه‌ترین دستاورد این استارت‌آپ است، در نمایشگاه جانبی این همایش رونمایی خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، اول‌آی‌دی محصولی است که از طریق آن، کاربران کلیه شرکت‌های گروه مالی سامان به هم متصل خواهند شد و کاربران با یک بار احراز هویت در یکی از سامانه‌ها، از احراز هویت در سایر سامانه‌ها بی‌نیاز می‌شوند.

همچنین، اول‌درگاه محصول دیگری است که امکان دریافت رمز ارز را فراهم می‌کند. با استفاده از اول‌درگاه، مشتریان می‌توانند به جای ارزهای رایج، بهای کالا خریداری‌شده را با رمز ارز پرداخت کنند. همچنین با توجه به نوسانات قیمت رمزارزها و نگرانی فروشندگان، این امکان فراهم شده تا خریداران، بها را با رمز ارز پرداخت کنند و فروشندگان، معادل همان مبلغ را با ارزهای رایج، دریافت کنند.

خاطر نشان می‌سازد، در غرفه سپ 2 شرکت دیگر عضو گروه مالی سامان شامل سامانتل و موبایلت نیز به معرفی محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

هشتمین دوره همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت روزهای 9 و 10 بهمن‌ماه با حمایت سپ و گروه مالی سامان در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.