شارژ مجدد کارا کارت از سوی بانک رفاه ممکن شد

به‌منظور افزایش انگیزه، قدرت خرید و تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی، امکان شارژ مجدد کاراکارت از سوی بانک رفاه فراهم شد. در پاسخ به درخواست بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، شارژ مجدد اعتبار کاراکارت‌های صادر شده با اعتبار حداقل 5 میلیون ریال و حداکثر 100 میلیون ریال، با دوره بازپرداخت12 ماهه و با نرخ کارمزد 12 درصد امکان پذیر شد.

عصر بانک؛براساس این گزارش، در این طرح مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی براساس اعتبارسنجی و حداکثر به میزان سه برابر حقوق و مزایای مستمر دریافتی با شرط پوشش دهی حداقل 25 درصد خالص حقوق و مزایای مستمر آنها برای بازپرداخت اقساط ماهانه با لحاظ سایر اقساط مشتری می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح (اعم از فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، اتکا، شهر فرش و…) نسبت به خرید اقساطی کالا اقدام کنند. بنا بر این گزارش، کارت‌هایی که سابق بر این صادر شده‌اند به مدت 4 سال اعتبار داشته و قابلیت شارژ مجدد دارند و در صورت تقاضا برای صدور کارت جدید، متقاضیان باید به شعبه‌ای از بانک رفاه که حقوق مستمری خود را از آنجا دریافت می‌کنند، مراجعه کنند. قابل‌توجه تمامی کارکنان دولت و سازمان‌های دولتی متقاضی استفاده از طرح یادشده که حقوق واریزی ماهانه آنان نزد بانک رفاه نیست، مبلغ اقساط از حقوق و مستمری افراد توسط دستگاه مربوطه کسر و برای واریز به حساب فروشگاه‌های طرف قرارداد به بانک رفاه ارائه خواهد شد.  همچنین برای افراد تا 68 سال (حائز شرایط برای بیمه عمر) در قبال تعهد کسر اقساط صادره توسط سازمان تامین اجتماعی و افراد بالای 68 سال، معرفی ضامن کسر اقساط دار و با توثیق سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت مطابق قوانین و ضوابط توثیق سپرده برای تسهیلات و تعهدات ضرورت دارد. این روابط عمومی همچنین در خبر دیگری اعلام کرد: نشست‌های تلفنی حوزه‌های مالی و پشتیبانی بانک رفاه با مشتریان برگزار شد.

 

براساس این گزارش، در پی برگزاری سلسله نشست‌های مدیران ستادی و عملیاتی بانک با مشتریان، ششمین و هفتمین دوره این نشست‌ها با هدف بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه‌های مالی و پشتیبانی برگزار شد. در این نشست‌ها که 23 و 24 دی ماه در محل مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی بانک رفاه برگزار شد، سیدی مدیر امور مالی و سلیمیان مدیر امور پشتیبانی و رؤسای اداره‌های ذی‌ربط آنها در دو ساعت نشست و گفت‌وگو مستقیم با مشتریان، به مسائل و چالش‌های جاری بانک در حوزه‌های یاد شده پاسخ گفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.